Yeni profil mesajları

Beyler;
Artık foruma giremeyeceğim. Çünkü benim S4 telefonun ekranı fasa füso oldu. PC için şifre sıfırlama disketi gerekli. @<<Dkn nyz>> Hocam pazartesiye kadar ban atın.
technopatı gördükten sonra burayı çok gereksiz yere kullandığımı anladım.:rolleyes:
Kütüphanesinde Bannerlord olmayan kaldımı?
Froseth
Froseth
Kardeşim 9 yaşında nasıl oynuyor anlayamadım :)
Death Mark
Death Mark
Gta Online'yı çöplüğe çevirdiler. Hilecileri bir yandan, geliştiricileri de bir yandan oyun çöküp duruyor. Üstüne üstlükte yarım saat sunucu araması ve durup dururken story moda atması da var.
Froseth
Froseth
Hileciler azaldı gibi ben iki yıl önce aldığımda altımdan sular fışkırıyordu ölüyordum şuanlık az ama bitmemiş. Araba modifiye edip gezmekten başka yapacak bir şey kalmadı zaten oynayacaksan FiveM ondada Optimizasyon sorunu var.
Benim internet mi yavaşladı yoksa SDN sunucuları mı yavaşladı ? Mesaj yazdıkdan sonra göndermesi çok uzun sürüyor.
Üst
stat counter