TürkNet'e geçilmeli mi?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

TTNET mi TÜRKNET mi ?

  • TTNET

  • TÜRKNET


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Routinues

Asistan
Katılım
28 May 2019
Mesajlar
339
Puanları
43
Konum
BEYKOZ
Arkadaşlar ilk bilgisayarımı 5. sınıfta almıştım ve 5. sınıftan beri TTNET kullanıyorum.

Kullandığım paket Yalın ULTRANET (16Mbps'ye kadar) 100 GB ve aylık paket ücreti 70-75 TL arası.

Fakat kullandığım paketten memnun değilim. Sizce TTNET'de kalıp başka bir pakete mi geçmeliyim, yoksa sözleşmeme bitince (Bitmesine az kaldı) TÜRKNET'e mi geçmeliyim ?

Çoğu kişi TÜRKNET'in müşteri hizmetleri olmadığını ve İnternet kesildiğinde veya başka bir şey olduğunda cevap veya geri dönüş alamayacağımı söyledi.

Sanki TTNET'de müşteri hizmetleri varda ne oluyor hep aynı terane arıyorsun reset attık beyefendi diyip gönderiyorlar seni.

TÜRKNET'in artıları ve eksileri nedir ? TÜRKNET kullanan arkadaşlar yorumlarda belirtirse çok sevinirim.

Sizce bu ne kadar doğru ve eğer doğruysa ne kadar etkiler ?

Ayrıca şunu da belirtmem de fayda var. Şuan da TTNET'de internet paketim de hızım 16 Mbps olarak gözüküyor fakat SPEEDTEST veya TÜRKTELEKOM hız testi sitelerine girip hız testi yaptığımda çıkan en fazla maksimum hız 9 veya 10 Mbps arada sırada da oda çok nadiren 12 Mbps falan çıkıyor. TTNET'i defalarca arayıp bunu belirtmeme rağmen bir türlü paket hızımı alamıyorum.

NOT: İstanbul/Beykoz'da oturuyorum ve evimin desteklediği maksimum hız 16 Mbps

ANKETE KATILIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
 

ishak042

Al Co Ba Ni
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
1,816
Puanları
113
Konum
konya
Türknetin gerçekten iyi olduğunu duydum ve ayrıca sdn canlı yayınları turknet ile yapılıyor.
 

Routinues

Asistan
Katılım
28 May 2019
Mesajlar
339
Puanları
43
Konum
BEYKOZ
Türknetin gerçekten iyi olduğunu duydum ve ayrıca sdn canlı yayınları turknet ile yapılıyor.
Twitch'de yayın izleyen biri olarak söylemeliyim ki Jahrein gibi isimler de yayınlarını TÜRKNET'den yapıyor fakat bu adamların oturduğu yerler lüks yerler ve internet alt yapı erişimleri maksimum seviye de hatta bir tane Türk yayıncı evine resmen baz istasyonu gibi bir şey kurdurtmuştu interneti direk TÜRKNET'in portalı yani ana hatından çekiyordu. Bizim böyle bir şansımız olmadığı için kararsız kaldım bu konuyu açma sebebim de TTNET'den soğumam ve son 1 haftadır 30 dk aralıklarla yaşadığım internet kesilmeleri ne oyun oynayabiliyorum ne yayın ne de film izleyebiliyorum bıktım artık.
 

ishak042

Al Co Ba Ni
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
1,816
Puanları
113
Konum
konya
Twitch'de yayın izleyen biri olarak söylemeliyim ki Jahrein gibi isimler de yayınlarını TÜRKNET'den yapıyor fakat bu adamların oturduğu yerler lüks yerler ve internet alt yapı erişimleri maksimum seviye de hatta bir tane Türk yayıncı evine resmen baz istasyonu gibi bir şey kurdurtmuştu interneti direk TÜRKNET'in portalı yani ana hatından çekiyordu. Bizim böyle bir şansımız olmadığı için kararsız kaldım bu konuyu açma sebebim de TTNET'den soğumam ve son 1 haftadır 30 dk aralıklarla yaşadığım internet kesilmeleri ne oyun oynayabiliyorum ne yayın ne de film izleyebiliyorum bıktım artık.
En azından kesilmeler türknette olacağını zannetmiyorum bence Bi turkneti deneyin derim.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
3,677
Puanları
113
Konum
Ankara
Turknet'in tek artısı fiyatı onun dışında müşteri hizmetleri çok iyi değil..
 

AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
2,511
Puanları
113
Konum
İzmir
Arkadaşlar ilk bilgisayarımı 5. sınıfta almıştım ve 5. sınıftan beri TTNET kullanıyorum.

Kullandığım paket Yalın ULTRANET (16Mbps'ye kadar) 100 GB ve aylık paket ücreti 70-75 TL arası.

Fakat kullandığım paketten memnun değilim. Sizce TTNET'de kalıp başka bir pakete mi geçmeliyim, yoksa sözleşmeme bitince (Bitmesine az kaldı) TÜRKNET'e mi geçmeliyim ?

Çoğu kişi TÜRKNET'in müşteri hizmetleri olmadığını ve İnternet kesildiğinde veya başka bir şey olduğunda cevap veya geri dönüş alamayacağımı söyledi.

Sanki TTNET'de müşteri hizmetleri varda ne oluyor hep aynı terane arıyorsun reset attık beyefendi diyip gönderiyorlar seni.

TÜRKNET'in artıları ve eksileri nedir ? TÜRKNET kullanan arkadaşlar yorumlarda belirtirse çok sevinirim.

Sizce bu ne kadar doğru ve eğer doğruysa ne kadar etkiler ?

Ayrıca şunu da belirtmem de fayda var. Şuan da TTNET'de internet paketim de hızım 16 Mbps olarak gözüküyor fakat SPEEDTEST veya TÜRKTELEKOM hız testi sitelerine girip hız testi yaptığımda çıkan en fazla maksimum hız 9 veya 10 Mbps arada sırada da oda çok nadiren 12 Mbps falan çıkıyor. TTNET'i defalarca arayıp bunu belirtmeme rağmen bir türlü paket hızımı alamıyorum.

NOT: İstanbul/Beykoz'da oturuyorum ve evimin desteklediği maksimum hız 16 Mbps

ANKETE KATILIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
3 ay önce 10 yıllık TTnet kullanımımızı bitirip TurkNet’e geçtik. Download ve upload oranları ciddi oranda arttı. Tavsiye ederim.
 

Enes HCKYL

Doçent
Katılım
29 Ağu 2017
Mesajlar
663
Puanları
43
Konum
Sinop
1yıla yakındır türknet kullanıyorum memnunum. Dendiği gibi müşteri hizmetleri yok ama türknete geçtiğim günden beri bir sorun yaşamadım eger bir sorun yasarsanız türknetin mobil uygulamasından destek kaydı bırakırsanız yardımcı oluyolar
 

Routinues

Asistan
Katılım
28 May 2019
Mesajlar
339
Puanları
43
Konum
BEYKOZ
An itibari ile yaptığım güncel hız testi sonuçlarım aşağıdaki gibidir.

screenshot-ttnet.speedtestcustom.com-2019.09.04-23_51_27.png
 

OzkanK.

Asistan
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
278
Puanları
43
İnternet paketi alırken hargi firma olduğundan çok senin yaşadığın yerde hangisi iyi onun araştırman lazım.
Açıkçası TTNET biraz pişmanlık gibi. Yıllar kullandım söylediği hızları vermiyor bazen aşırı yavaşlıyor kesintiler oluyor fiyatı yüksek oluyor flan. Allah'tan fiber altyapı geldide Süperonline'a geçtim 69 TL gibi bir fiyata 25 Mbps full sınırsız kotasız tarife kullanıyorum.
Türknet ile iletişime geçip yaşadığın yer için ne kadar hız verebilirler paketleri nedir bana özel indirim veya paket olabilirmi diye sor öğren. Yakın hızları aynı paraya veriyorsa geç biraz Türknet'i dene zaten tahahüt istemiyor diye biliyom baktın memnun kalmadın geri dönersin tekrardan :)
 

hasanalicelennn

Üyecik
Katılım
24 Tem 2019
Mesajlar
34
Puanları
8
Ben Turknet kullanıyorum. Daha önceleri kesilmeler oluyordu fakat kendisini çok geliştirdi. Siz destek talebi oluşturuyorsunuz sizi arıyorlar sorununuzu çözüyorlar. Bunun dışında taahhüd yok fakat abonelik iptali için dilekçe yazıp fax çekmeyi şart koşuyorlar. Aklıma gelenler bunlar
 

SONG JOONG KI

Dekan
Onursal Üye
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
8,446
Puanları
113
Konum
İzmir
ben memnunum ttnet’ten. sınırsız 24 mbit ve ev telefonuna toplam 90 lira ödüyorum.
B507AEB3-02FF-4C02-880B-4F9F9E8E644F.png
 

SinHa

Üyecik
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
46
Puanları
8
Konum
İstanbul
Eğer binanızda alt yapı var ise direk kabloluya geçin derim. 10 yıldan fazladır kullanıyorum. Vaat edilen hızı aşağı yukarı hep aldım. Şuan 100'nüzü güldüren kampanyasını kullanıyorum. Hızım 85 - 95 mbps down 5mbps up seviyesinde.100'nüzü güldüren yada Hayatı Yakalayan kampanyaları şuan güzel. Yanında da KabloTV almış oluyorsunuz.
 

Szayel

Asistan
Katılım
14 Ağu 2019
Mesajlar
292
Puanları
28
Konum
SDN
Valla bulunduğum konumda her firma yok. Olan tcell, ttnette faiş fiyatlar, düşük hızlar.
Bende TürkNET'e geçeyim diyorum. Neredeyse 5 10 tl altına, 2 kat hız teklif ediyorlar ama burada ki nokta ping nasıl, drop çok yaşanıyor mu, veya arızam olduğumda robotlarla kafayı mı yiyeceğim bana da burası lazım ?

Ödeme olarak bankamatik kullanılıyor mu bir de ?

///

Baz istasyonu değildir o. Radiolink bağlantısı kurulmuştur. Belirli bir yıl taahhüdüyle herkese yaparlar. Tabi taahhüt bozarsan, moralini ve ekonomini bozarlar :)
 
Üst
stat counter