Microsoft Powerpoint Güncelleme Sonrası Tasarımcı Fikirleri Sekmesi Görünmüyor

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Katılım
9 Ağu 2017
Mesajlar
827
Puanları
43
Konum
Malatya
Arkadaşlar iyi akşamlar. Orjinal office kullanıyorum. Yüksek lisans üniversite e mail adresim ile office e üye olmuştum. Bu şekilde office i ücretsiz kullanıyorum. Yani office crackli değil. Powerpoint'i güncelledikten sonra Tasarımcı Fikirleri Sekmesi silindi. Ayrıca ayarlarda tasarımcı fikirleri ilgili hiç bir şey yazmıyor. Eskiden o ayar seçeneklerde mevcuttu. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim? Bu seçeneği kullanmaya ihtiyacım var. Şimdiden yardım eden herkese teşekkür ederim. (Şu an Powerpoint 1908 sürümünü kullanmaktayım)
 
Son düzenleme:

Umut YAZGAN

No comment.
Yönetici
Moderatör
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
1,938
Puanları
113
Konum
İstanbul / Beyoğlu
Merhaba,

Bu konuda söylenen "Tasarım fikirleri" özelliğinin sadece Office 365 abonelerine sunulduğu. Bu özelliği kullanmak için "Office akıllı hizmetleri" açmanız gerekiyormuş. Açmak için ise, Dosya>Seçenekler>Genel>Office akıllı hizmetler yolunu izliyorsunuz ve "Hizmetleri etkinleştir" kısmının aktif ve işaretli olduğundan emin oluyorsunuz.
 
Katılım
9 Ağu 2017
Mesajlar
827
Puanları
43
Konum
Malatya
Hocam tekrar söylüyorum :D. O seçenek bende yok. Yani öyle bi şey yok. O seçenek genel kısmında çıkar biliyorum. Ama güncellemeden sonra ne olduysa akıllı hizmetler etkinleştirme seçeneği kayboldu.
 
Katılım
9 Ağu 2017
Mesajlar
827
Puanları
43
Konum
Malatya
PowerPoint Tasarımcısı sorunlarını giderme Microsoft'un hazırladığı şu makaleden bir şeyler çıkarayım dedim fakat, pek mümkün görünmüyor. Çözüm önerisi için başka bir kaynağa da rastlayamadım. Madem 365 aboneliği var yazılım kaldırıp tekrar denenebilir.
Hocam Regedit üzerindeki bütün office dosyalarını silip Office 365'in 1802 sürümünü indirdim. O şekilde geri geldi. İlgilenen herkese tekrardan teşekkür ederim.
 
Üst
stat counter