Masaüstü yazıları sorunu

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


karakule_66

Asistan
Katılım
18 Ara 2008
Mesajlar
390
Puanları
0
merhaba arkadaşlar worddaki bi resmi aldım masaüstüne attım sonra masaüstündeki simgelerin yazıları mavi oldu pc yavaşladı bunu nasıl düzeltebilirim.şimdiden teşekkürler:helpsmilie:



ya resmide kod ile yapamadım linki tıklayıp bakarsanız sevinirim:happy:
 
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
17,590
Puanları
63
buna 2 şey sebep olabilir:

1) Masaüstünde Sağ tuş Özellikler diyoruz ardından gelen pencerede Masaüstü sekmesine gelip alttaki Masaüstünü özelleştir tuşuna basıyoruz. yine gelen pencerede Web sekmesindeki listede olan herşeyi siliyoruz. Sadece 1 tane obje kalacaktır listede o da silinmez zaten. tamam tamam diip işlemi bitiriyoruz.

2) Bilgisayarım'a sağ tuş özellikler diyoruz gelen pencerede gelişmiş sekmesine gidip performans başlığı altındaki ayarlar tuşuna basıyoruz. gelen penceredeki masaüsü simgeleri için gölgeleme kullan gibi bi şeydi sanırım onu işaretliyoruz (en iyi görünüm için oradaki herşeyi işaretlemenizi öneririm) tamam tama diyerek işlemi bitiriyoruz...

iyi günler dilerim...
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
çok teşekürler oldu saol ​helal kardeşim
 
Üst
stat counter