Elimi köpek ısırdı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Minhyun

Üyecik
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
6
Puanları
1
Konum
Dünya
Merhaba arkadaşlar ben forumda yeniyim, böyle bir giriş yapmak istemezdim fakat nasip değilmiş :p Bugun parkta bir köpeği sevmek istedim, köpeğin sahibi vardı heralde çünkü tasmaliydi ve bağlıydı. Çokta bakımlıydı sevmek için elimi uzattım bir anda havladi elimi ısırdı hızla çektim elimi. İki taraftan ısırdı bir tarafı Allah'tan kemiğe geldi azicik sisti ama öbürü elimin atardamarının az üstünde nokta kadar kanadı ve şişti biraz. İlk kez elimi bir köpek ısırıyor ne yapmam gerekiyor? Ne surmeliyim? :confused:
 

Tys23

Dekan
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
7,136
Puanları
113
Konum
Elazığ
Doktora git kardeşim. O gerekli bilgiyi verir. Eğer gitme imkanın yoksa soğan haşlayıp bağla veya hamur yapıp bağla en azından bizim burada böyle yapılıyor.
 

Sercan40

Profesör
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
1,735
Puanları
83
Konum
Çiçekdağı/KIRŞEHİR
Doktora git ve hemen kuduz aşısı ol...Bi daha da bi köpek saldırırsa kolunu filan değil direk bacağını uzat ısırırsa bacağından ısırsın çünkü kuduz virüsü beyne ulaşmaya çalışır ve beyne ne kadar uzak bi bölgeden ısırıkla bulaşırsa ulaşması uzun sürer...Bu arada tabi gidip hemen aşı olmak gerek...
 

Minhyun

Üyecik
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
6
Puanları
1
Konum
Dünya
Doktora git ve hemen kuduz aşısı ol...Bi daha da bi köpek saldırırsa kolunu filan değil direk bacağını uzat ısırırsa bacağından ısırsın çünkü kuduz virüsü beyne ulaşmaya çalışır ve beyne ne kadar uzak bi bölgeden ısırıkla bulaşırsa ulaşması uzun sürer...Bu arada tabi gidip hemen aşı olmak gerek...
Aslında kanamadi zaten sahibi olduğuna göre köpeği kuduz aşısı da yaptırmıştır? Aşı olmayı istemiyorum cidden :D
 

Sercan40

Profesör
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
1,735
Puanları
83
Konum
Çiçekdağı/KIRŞEHİR
Her sahipli köpeğin aşıları tamdır diye bi kural yok aşı kartına baktın mı belki yaptırmamıştır üstelik kanayıp kanamaması önemli değil o virüs ısırık yerinden sinirlere geçip beyne ulaşmaya çalışır ve belirtileri beyne ulaşınca başlar...Kuduz aşısı olmaktan korkma kolay bişey...Kimse seni korkutmasın aşını ol kafanı rahat ettir...
 

ulvi_kcky

Doçent
Katılım
29 Haz 2007
Mesajlar
737
Puanları
16
Geçmiş olsun. Köpeğin aşıları tam olsada ihmal etmeyip acile başvurun mutlak. 10 gün takipten sonra köpekte bir problem olmazsa, planlanan aşılarınızın dozu düşürülür
 

Minhyun

Üyecik
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
6
Puanları
1
Konum
Dünya
Geçmiş olsun. Köpeğin aşıları tam olsada ihmal etmeyip acile başvurun mutlak. 10 gün takipten sonra köpekte bir problem olmazsa, planlanan aşılarınızın dozu düşürülür
Köpek sahibini tanımıyorum parkta gördüm, 10 gün mü? Bir daha köpek sevmeyeceğim. Ne olur ne olmaz aşı mı olacağız her dakika :p
 

ulvi_kcky

Doçent
Katılım
29 Haz 2007
Mesajlar
737
Puanları
16
Köpek sahibini tanımıyorum parkta gördüm, 10 gün mü? Bir daha köpek sevmeyeceğim. Ne olur ne olmaz aşı mı olacağız her dakika :p
Takip edemiyorsanız 5 doza tamamlanır riske girmemeniz için. 10 gün sonunda köpekte bir problem olmazsa aşı 3 doza düşer. Siz ihmal etmeyin yinede içiniz rahat olsun sonrasında :)
 

pinterest

Profesör
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
2,520
Puanları
63
Bazı hayvan sahipleri sadece parazit aşılarıyla hayvan aşılı diyor. Buna güvenmeyin. Bunun sebebi de ülkemizde hayvanlar hakkındaki bilgi birikimi eksiği.

Kesinlikle kuduz aşısı vurulun çok geç olmadan.
 

Minhyun

Üyecik
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
6
Puanları
1
Konum
Dünya
Bazı hayvan sahipleri sadece parazit aşılarıyla hayvan aşılı diyor. Buna güvenmeyin. Bunun sebebi de ülkemizde hayvanlar hakkındaki bilgi birikimi eksiği.

Kesinlikle kuduz aşısı vurulun çok geç olmadan.
Pekala saolun İnşallah bugün babama söylerim yarın okula gitmem hastaneye giderim.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
15,446
Puanları
113
Konum
☛ ☾★ ☚
Yarını beklemeden bugün niye acile gitmediniz ki. Hatta gidebiliyorsaniz şuan acile gidin.
 

eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Puanları
113
Konum
üeiü

Tamam, video başlığı bile komik :D Sen 1:45'ten sonrasını izle, ruhi çenet videoları çoğu zaman kurgu ve creepy pasta tarzı paylaşımlardır ama bu video'da, bu bölümde kuduz virüsünün ne kadar tehlikeli olduğunu çok güzel anlatmış. İğne bir an acıtacak ama ya bu virüs ?

Özellikle ruhi çenet seçtim ki ne olur ne olmaz, müzik falan, insanı tribe sokuyor zaten, kesin ol iğneyi. Risk almayalım :D
 

eronis

Dekan
Yasaklı
Onursal Üye
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
5,466
Puanları
113
Konum
üeiü
O sonda çıkan elemanın videosunu bize okulda izletmişlerdi daha da fenalaşıyodu burda kesmiş Ruhi...
Yine de yeterince moda sokuyor. Bundan mı korkmalı, minicik iğnenin en fazla 40 saniyelik sızlamasından mı ? :D Motivasyonun farklı bir türünü vermek istedim arkadaşa :D
 

Charmander1903

Doçent
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
910
Puanları
43
Konum
İstanbul
Aman ufacık iğne boşver ol gitsin bileğini kes istersen sonra ateşe tutup dağla rahat edersin hiç uğraşmazsın iğneyle felan hayvanlara güven olmaz aklı yok insanlar gibi düşünemiyorlar sezgilere göre hareket ediyorlar sevdiğin köpek küçük köpek galiba küçükler daha çok saldırgan oluyor çünkü büyük ihtimalle aşısı tamdır felan riske atma git doktora.
 

Minhyun

Üyecik
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
6
Puanları
1
Konum
Dünya
Aman ufacık iğne boşver ol gitsin bileğini kes istersen sonra ateşe tutup dağla rahat edersin hiç uğraşmazsın iğneyle felan hayvanlara güven olmaz aklı yok insanlar gibi düşünemiyorlar sezgilere göre hareket ediyorlar sevdiğin köpek küçük köpek galiba küçükler daha çok saldırgan oluyor çünkü büyük ihtimalle aşısı tamdır felan riske atma git doktora.
Küçük değil büyük köpek ısırdı, ikisi yan yana duruyordu ilk küçüğü sevdim birsey yapmadı büyüğü sevmek için elimi uzatinca ısırdı hemen.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
54,591
Puanları
113
biz sahibi yanında olsa da hiç bir köpeğe dokunmuyoruz niye sevmeye kalktın ki sağlık ocağına yani aile hekimine git o seni yönlendirecek aşılara para vermiyorsun ücretsiz.
 
Üst
stat counter