pil

  1. Batubenn

    iPhone 5s Pil Değişimi

    Arkadaşlar kardeşimin kullandığı bir iPhone 5s var ve pili %82 kapasitede. Değiştirilmesi gerektiğini düşünüyorum ancak galiba Apple’ın pil indirimi galiba 5s ler için geçerli değil. 319 tl de veremem sizce nasıl bir işlem yapmalıyım? iFixit falan mı yolsa Apple’ın pil indirimi 5slerde geçerli...
  2. strongnation

    WiFi pil kullanımı çok yüksek

    Selamlar telefon Sony Xperia C4 son zamanlarda telefonun şarjı zor doluyor ve WiFi pil kullanımı gördüğünüz şekilde ne yapmam gerekli? Virüs vs. bir sorun mu var?
  3. T

    Güç tasarrufu modu

    Telefonu her zaman güç tasarruf modunda kullanmak bataryaya zarar verir mi ?
  4. Kesayak

    Elektrikli araç menzili 3 kat artacak!

    https://shiftdelete.net/elektrikli-arac-menzili-3-kat-artacak Elektrikli araç menzili artırma çalışmaları, üreticilerinin ana çalışma konusunu oluşturuyor. Toshiba'nın yeni piliyle elektrikli araç menzili 3 kat artacak.
  5. Murat Burç

    Laptop için fare önerisi

    Kablolu veya kablosuz fark etmez fakat içinde duracell pil olduğu halde 8 saatlik kullanım sonunda pili akıtıp kablosuz fare bozduğumu hatırlıyorum uzun kullanıma dayanıklı olursa kablosuz fare tercih edebilirim. Üst limit 70 TL falan işte böyle şafatatli orasindan burasından ışık fışkıran...
  6. Kesayak

    700 km menzilli pil paketi!

    Samsung’tan 700 km menzilli pil paketi! - ShiftDelete.Net Samsung, pil paketleri ile Chevy ve Tesla gibi markalara meydan okumak istiyor. Samsung’un yeni pil paketi ile elektrikli otomobiller 700 km’ye kadar yol alabilir. Samsung’un elektrik otomobiller için geliştirdiği pil paketi hakkında ne...
  7. Alpercan Çağlar

    1500-2500 tl arası uzun pil ömürlü laptop tavsiyesi olan*

    1500-2500 tl arası 7.nesil i3 veya i5, a8, a10 gibi işlemcili macbooklardaki gibi uzun süre şarjı giden 8-10 saat falan kullanabileceğim bir laptop arıyorum önerisin olan yazsın lütfen
  8. Kesayak

    Bu batarya patlamıyor!

    Bu batarya patlamıyor! - ShiftDelete.Net Yeni nesil su bazlı bataryalar, elektronik patlamaların önüne geçecek. Note 7 skandalıyla popüler hale gelen patlamayan batarya konusunda önemli adımlar atıldı. :: Su bazlı, patlamayan bataryalar hakkında ne düşünüyorsunuz?
  9. Roketçi Tavşan

    Şarjı 1 Günü Çıkaran Telefon Önerisi Max 2300TL ve Note 7 FE Nereden Alınır?

    Selamlar arkadaşlar. Yakın zamanda forumda bir konu açmıştım ve orada Asus Zenfone Zoom S mi yoksa S 7 mi diye sormuştum. S 7 yi daha çok önerdiler fakat dün bir gerçekle karşılaştım. Bataryanın büyüklüğü büyük bir etken fakat işletim sistemi ve donanımın harcadığı pili de dikkate almak lazım...
  10. Roketçi Tavşan

    Asus Zenfone Zoom S mi yoksa Samsung Galaxy S 7 mi?

    Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 2.5 senedir Note 3 cihazı kullanıyorum ve değiştirme kararı aldım. Almak istediğim cihazın bataryasının dev gibi olmasını istiyorum çünkü çok aktif ve her an şarj etme fırsatı bulamıyorum. Note 3 te 3200 mah batarya var ve bu benim 1 günümü çıkartamıyor. Şarjı çok...
  11. Kesayak

    Piller tuzlu suyla çalışabilir!

    Piller tuzlu suyla çalışabilir! - ShiftDelete.Net Gelişen teknolojiye ayak uydurmakta güçlük çeken pillere yenilik getirmek isteyen araştırmacılar, bükülmeye dayanıklı ve kimyasal sızıntı yapmayan batarya geliştirdi. Pillerin tuzlu su ile çalışabilmesi konusunda ne düşünüyorsunuz?
  12. Kesayak

    Tükürükle çalışan pil üretildi!

    Günün Bedava Yazılımı - ShiftDelete.Net Araştırmacılar, mikrobiyal yakıt hücrelerini kullanarak kağıt pil geliştirdi. İdrar ve kirli su ile çalışan piller, artık sadece tükürükle birkaç dakika içinde güç üretebiliyor. Tükürük ile çalışan kağıt pil hakkında ne düşünüyorsunuz?
  13. Kesayak

    Bataryasız çalışan telefon geliştirildi!

    Bataryasız çalışan telefon geliştirildi! - ShiftDelete.Net Telefon kullanımında yaşadığımız batarya problemi tamamen ortadan kalkabilir. Araştırmacılar, radyo sinyallerini kullanarak temel işlevleri yapabilen bataryasız telefon geliştirdi. Bataryasız çalışan telefonlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
  14. Türk Gücü

    ASPİLSAN Türkiye’nin İlk Milli Pilini Üretecek

    ASPİLSAN, ocak ayında kurulan AR-GE merkezi ile Türkiye’nin ilk batarya teknolojilerini üretecek ve sivil sektöre açılacak. 1981 yılında Kayserililerin bağışları ile kurulan ASPİLSAN’ın, Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı bünyesinde, savunma sanayiinin batarya sistemleri ihtiyacını...
  15. immortalsword

    LG G2 pil önerisi

    Arkadaşlar merhaba, LG G2 telefonum var 3 yıllık, pilini değiştirmek istiyorum, bir pil aldım, fakat gelen pil orjinal gibi 90tl üzerinde satılmasına rağmen sahte çıktı ve uc kısmında eziklik vardı, onu hasarlı ürün diyerek geri gönderdim fakat şimdi alırken güvenemedim hiç bir satıcıya, herkes...
  16. M

    Uzaktan Kumandalı Araba Şarj Sorunu

    Şarjlı uzaktan kumandalı arabamın 4-5 saat şarj olması gerekiyor. 12 saat şarj ettim. Şu anda çalışmıyor. Bir bilginiz var mı? Nasıl çözebilirim?
  17. Burning Blue

    S3 Pil Ömrü Sorunu

    Beyler şimdi benim samsung s3 üm var.Telefonum rootlu.Ben pili 1 gün dayandıramıyorum.Ne yaparsam yapim işe pek yaramadı.Her şeyi denedim.Ama hala ekran % 74 pil harcıyor Ekran zaman aşımını 15 yaptım. Parlaklığı sıfır yaptım. Animasyonları kapattım. Hesap senkronizasyonunu kapattım. Root...
  18. Ş

    İphone 5 şarjı kendi kendine bitiyor !!

    merhabalarkonu önceden açıldımı biliyorum açıldıysa özrümü lütfen kabul edin.. cihazımın şarjı bir saat kadar gitmesnin yanı sıra stand by modundayken kendi kendine şarjı azalıyor acaba pil değişimi yapsam sorunum hallolurmu ? sadece pilden kaynaklanan bir sorunmudur ? cevaplarınız için...
  19. canberk_96

    İphone 6s Pil Değişim Programı Hakkında

    Merhabalar Öncelikle telefonumuzun program kapsamında olup olmadığını sorgulayabileceğimiz bir yer var mı acaba appleın internet sitesi haricinde telefonun üretim tarihini görebileceğimiz yer bulunuyorsa o da olabilir ? Program dahilinde telefonunu pil değişimine gönderen arkadaşlar olduysa...
  20. alikuz35

    i phone 7 pil sorunu

    arkadaşlar 2 gün i phone 7 aldım ve sıkıntısız bi şekilde kullanıyorum telefondan da gayet memnunum fakat dün gece bişey deniyim dedim ve saat 23:30 sıralarında telefonun şarjı %73 iken telefonu uçak moduna aldım,pil tasarrufunu açtım ve ekranı kitleyip uyudum sabah kalktığımda pilin en kötü %60...
Üst
stat counter