film

  1. M

    Daha önce izlediğim bir filmi arıyorum

    Merhaba Arkadaşlar Sanırım 10 yıl kadar önce TRT de izlemiştim.Bir müzik grubu var üyelerinden biri kayboluyor yada hasta oluyor yerine bir kız üye seçiyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam kaybolmasi sahteydi. sonra albüm kaydı yapmak için şato benzeri bı yere gidiyorlar şatonun sahibi yaşlı bir çift...
  2. Rizaeff

    Film ismi bulma

    Öncelikle merhaba herkese ✋ Bir film izlemiştim bikaç sene önce. Sonuna kadar izleyememiştim. Tv de görmüştüm. Demin aklıma geldi ama filmin ismini bir türlü hatırlayamadım. Sizin yardımınıza ihtiyacım var. 4 tarafı duvarla çevrili bi kasabada geçiyor film. Fantastik, biraz da korku gibiydi...
  3. bilicimustafa12

    Dünyanın En Güzel Kokusu Filminin Konusu Nedir? Oyuncular Kimler?

    12 Şubat 2016 tarihinde vizyona giren Dünyanın En Güzel Kokusu filminin konusu ve oyuncuları merakla araştırılıyor. Romantik bir film olan Dünyanın En Güzel Kokusu filminin başrolünü Tuba Ünsal ve Rıza Kocaoğlu paylaşıyor. Dünyanın En Güzel Kokusu filminin konusu: Hakan evlilik bağının...
  4. E

    Gumball

    Ben forumda yeniyiym bu yuzden cizgifilm katagorisini bulamadim simdididen ozur dilerim. Ben gumball adli cizgifilmin bi bolumunu arıyorum bolumde gumball beyin gucunu kullaniyo falan gumvalin basina gelmeyen kalmiyo hep isi ters gidiyi bi temizlik kovasiyla yola cikiyo en son da ise kopruden...
  5. Yusuf Anıl

    Samsung galaxy m20 android pie uyku modu

    Arkadaşlar (3dk dokunmamak şartı ile )Telefon film izlerken veya video izlerken veya oyun oynarken ekran hafif kararıyor bir kilit simgesi beliriyor ekranda işte kilit simgesini sürüklememiz gerektiği yazıyor parlaklığı iyice kısıyor arka planda film oynuyor ama bi nevi uyku modu. Samsung dan...
  6. L

    Açık hava sineması

    Açık hava sineması(25-30) kişilik kurmayı düşünüyorum, gerekli malzemeleri tespit ettim ama film yayınlamak için almam gereken izinler neler? Film başına telif mi ödemem gerekiyor? Film yayınlamak ne kadar maliyetli olur? - Yeşilçam filmleri yayınlamayı planlıyorum yani Eski filmleri. İşi...
  7. BurakDrms

    YouTube Film Fragmanı Paylaşma

    arkadaşlar ben bir filmin fragmanını paylaşsam telif yermiyim,bir çok aboneli kanal var yemiyor nasıl hallederim yardımcı olurmusunuz
  8. E

    Kısa Film İnanç (Liseli kısa filmi)

    Merhaba forum üyeleri, Lise olarak birkaç arkadaş toplanıp çektiğimiz amatör kısa filmimizi sizlere de sunmak istedim eleştrileriniz benim için gerçekten önemli eleştirilerinizi bekliyorum.
  9. ugurkynk

    144 hz monitör tavsiyesi istiyorum

    Ben 144 hz bir monitör almak istiyorum bütçe 1300 tl bu fiyatta monitör tavsiyesinde bulunur musunuz ve hem oyun hem film için 144 hz almaya değermi çok büyük fark yaratırmı oyunlarda oyndağım oyunlar genelde çoğunlukla pubg ve cs go Ben f/p olarak gamepower model buldum ama sağlammıdır...
  10. Cvdr16

    Telefon ekranı yansıtma

    Arkadaşlar ben tabletimden film izlemek istiyorum ama hafıza yetersiz, telefon ekranı da film zevki vermiyor. O yüzden telefon ekranını tablete yansıtacak bir program arıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
  11. AS!L0

    İngilizce Performans için kısa film konusu önerin

    İngilizce hocamız her dönem performans için ingilizce konuştuğumz bir kısa film çektiriyor. Bu kısa filmler ort. 4-6 dk oluyor. Sizde buna uygun bi konu söylerseniz iyi olur. (Şiddet, cinsellik, silah vb. konular olmayacak)
  12. Faruk97

    İsmi hatırlamayan filmler

    Arkadaşlar bir filim vardı adam bir liste buluyordu listedeki tüm kadınlarla beraber oluyordu listenin sonundaki kadınla beraber olunca ölücegini sanıyordu filmin adını bilen varmı sizinde hatırlamadıgınız filmleri ekleyin
  13. bilicimustafa12

    Bu Hafta Vizyona Giren 7 Film!

    Hafta sonu hangi filme gideceğine karar veremeyenler için kullanışlı bir rehber! Molatik'in bu haftaki favorisi, Akademi Ödülleri'ne 10 dalda aday olan 'Sarayın Gözdesi'... 1- Sir-Ayet Yönetmen: Onur Aldoğan Oyuncular: Demet Oran, Aydan Akboğa, Sinan Taşkan Tür: Korku, Dram Sir-Ayet, eşinin...
  14. Ufuk

    Metin Akpınar'ın Rol Almış Olduğu Mükemmel 5 Film

    "Efendiler! Hepiniz milletvekili olabilirsiniz, bakan olabilirsiniz dahası cumhurbaşkanı olabilirsiniz fakat Sanatçı olamazsınız!." Başkomutan Cumhurbaşkanı Mustafa Kemal Atatürk Yeşilçam'ın yaşayan çınarlarından biri olan Metin Akpınar, 40 yılı aşkın süredir oyunculuğu, sesi ve gülen yüzü ile...
  15. apricot flovered

    Film Sitesine Arka Plan Reklam Almak

    Merhaba arkadaşlar ben bir film sitem var 3k ile 5k arasın günlük hitim var arka plan reklam almak istiyorum yardımcı olabilir misiniz
  16. PC-Lover

    Şarjdayken film izlemek

    çalıştığım yerde pek fazla iş olmuyor bende haliyle film izliyorum ama şarjım çok dayanmıyor eğer telefonum şarjdayken film izlersem telefonun bataryası olumsuz yönde etkilenir mi Not:film izlerken TV+ kullanıyorum
  17. bilicimustafa12

    Serenay Sarıkaya'nın Bergen heyecanı

    Bergen'in hayatını canlandırmaya hazırlanan Serenay Sarıkaya, yeni projesi ve ilişkisi hakkında açıklamalar yaptı. Marie Claire Dergisi'ne kapak olan oyuncu ''Çok heyecanlıyım. Bergen'in hayatını konu alan sinema filminde oynayacağım. Filmdeki şarkıları ben söyleyeceğim, yani arabesk...
  18. bir film seyircisi

    Isle of Dogs - Köpekler Adası filmi hakkında (11 Soru | 11 Cevap)

    bir Wes Anderson animasyonu. alışık olduğunuz Disney filmlerinden farklı ve başka bir şey... Künye yıl: 2018 yönetmen: Wes Anderson yazar: Wes Anderson ve ekibi imdb puanı: 8 (70.759 oy) metascore: 82 bazı sorularda kullanılan derecelendirmemiz: 5/gayet iyiydi. 4/kâfi ölçüde iyiydi. 3/vasattı...
  19. kilicbaligi

    Apple, kullanıcıların iTunes kütüphanelerindeki filmleri uyarı veya geri ödeme yapmadan kaldırıyor!

    Bazı kullanıcılara göre, Apple'ın, uyarı vermeden ve daha kötüsü, tazminatsız, filmlerini kütüphanelerinden sildiğini iddia ediliyor. iTunes'tan satın aldığınız filmler varsa, her zaman sizin olmayabilir. Bugün iTunes'tan satın aldığınız bir filmi izlemek isterseniz ve kitaplığınızda...
  20. TheJerry

    Spider-Man 2 :Silinmiş -Genişletilmiş-Alternatif Sahneler (Türkçe Altyazı )

    Spider-Man 2 :Silinmiş -Genişletilmiş-Alternatif Sahneler (Türkçe Altyazı ) Altyazıyı Kendim Yaptım Çalıntı Değildir.
Üst
stat counter