Valve "daha iyisini yapmalıyız"

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


scorpion

Yasaklı
Yasaklı
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
14,510
Puanları
113
Valve'ın müşteri hizmetleri desteği hakkında görüşü: "Daha iyisini yapmalıyız"

Valve şu anda kar amacı gütmeyen ve yasal bağlayıcılığı olmayan ABD sivil toplum kuruluşu Better Business Bureau tarafından verilmiş, pek de iftihar etmediği bir 'F' notuna sahip. BBB'ye göre, kuruluşun çözüm süreci yoluyla Steam hakkında yapılmış 717 şikayet bulunmakta ve bunların 503'ü Valve tarafından yanıtsız bırakılmış.



Kotaku, bu değerlendirme hakkında Valve'dan Erik Johnson ile konuştu. Kendisi daha iyi bir Steam desteğine ihtiyaç olduğunu düşünseler de, Valve'ın BBB'yi yararlı bir metrik olarak görmediğini ifade ediyor. "BBB, müşteri sorunları bakımından Reddit'e göre çok daha az yararlı bir aracı," diyor Johnson. "Onları pek kullanmıyoruz. Müşterilerin bize e-posta ile gönderdikleri, Reddit ve Twitter'da yayınladıkları kadar yararlı veriler sağlamıyorlar."

"Daha önemli olan konu, sunduğumuz müşteri hizmetleri desteğinin şu anda olması gereken yerde olmadığını hissetmemiz," diyor Johnson. "Biz müşterilerin haklı olduğunu düşünürüz. Sunduğumuz desteğin kötü olduğunu söylediklerinde, ilk tepkimiz 'Hayır, aslında iyi. Tüm bu yaptıklarımıza bakın,' demek olmuyor. Bunun yerine, genellikle bu tür konularda haklı oldukları için 'muhtemelen haklılar' demek oluyor. Bu şikayetleri dinliyoruz ve bu konu yıl boyunca bizim için büyük bir odak noktası olacak. Bu noktada yapmamız gereken bir sürü iş var. Daha iyisini yapmalıyız."


Nasıl olduğuna gelince, müşteri desteğini Steam'e doğrudan entegre etmekten bahsediyor Johnson. "Müşteri sorunlarını çözmenin en etkili yolunun ne olduğunu anlamamız gerekir". Şu anda bir destek sorununun nasıl bildirildiğini yeniden düşünmek için bazı teknik çalışmalar yapıyoruz. Bugüne dek bu konularda pek iyi bir iş çıkaramadık. Bunun gerçekten üzerinde durulması gereken bir şey olduğunu düşünüyoruz."


BBB'ye gelince, verdikleri puan başlangıçta göründüğü kadar alelade değil. Kuruluş, ücretli üyelik karşılığında iyi puanlar verdiğine ilişkin suçlamalar ile karşı karşıya kaldı. Ayrıca BBB'deki şikayetlerin bazılarının müşterilerle doğrudan çözümlenmiş olup olmadığı net değil ve kuruluşun dikkate almak istemediği bir konu. Bununla birlikte, puanın geçerliliği ne olursa olsun, Valve'ın sunduğu mevcut ve oldukça yavan müşteri desteğini geliştirmek için planlar yaptığını görmek olumlu bir şey.
 
Son düzenleme:

/xo/

Ready to Rock! °°°
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
6,159
Puanları
63
Konum
Beyoğlu
Daha iyisini yapmalılar. CS: GO üzerinden yeteri kadar para kazandıktan sonra bir de hilesini yıllık 50 euro fiyatına satıyor. Karlı iş hakkaten. Binlerce kişi hileyi engelleyin diye seslenirken sağlam para kazanıyorlar. Eagle ve üstü rank bir maça girdiğinizde karşıda veya sizin takımda hile bulunma olasılığı yüksek. Neyse sadece hile mevzusuna takılmayalım.

Pazardaki her alış-verişten %5 para kesilmesi de ayrı bir saçmalık diye düşünüyorum. Adamların dini para benim açımdan.

Destek açısından, hesap güvenliği açısından alınan önlemler de can sıkmıyor değil...
 

Mg.

Profesör
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
2,076
Puanları
38
Şu cs go daki hileyi kaldırın önce. Bir iki aydır oynamıyorum nerdeyse.. Yoksa güzel eğlenceli oyun
 
Üst
stat counter