TürkNet nasıl ? Memnun musunuz?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


GeraltOfRivia

Üyecik
Katılım
3 Şub 2017
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
İstanbul
Türktelekomun yetersiz akk si ve düşük hızından bıktım artık!
Yeni bir internet sağlayıcısına geçmek istiyorum. Türknet'i gördüm çok hoşuma gitii 150 gb akk, sabit telefon için 1000 dk her yöne , 100 mps' ye kadar hız. Ancak değerler çok uçuk geldiği ve fazla bilinmediği için güvenemiyorum.
TürkNet kullanan var mı aramızda ?
Güvenilir mi ?
Sorun yaşar mıyım ?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler ...
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
hızı sınırlıyolar diye duymuştum 100mbps ye kadar diyo mesela altyapın 100ü kaldırsada 60-70mbps veriyolar sende bişey diyemiyosun genede iyi gibi fakat Türk Telekomun altyapısını kullanan bi firma altyapının ne kadara kadar desteklediğine bak ona göre geç derim gene bu fiyata daha daha iyi bi paket bulamazsın ama herşey altyapına bağlı bulunduğun bölgede sağlam bi altyapı yoksa istediğin firmaya geç hız sorunu yaşıycaksın
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
52,674
Puanları
113
Turkcell Superonline fiber bak o 1Gbps hızı verebiliyor 50mbps uygun...
wwwsuperonline.net
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
Turkcell Superonline fiber bak o 1Gbps hızı verebiliyor 50mbps uygun...
wwwsuperonline.net
altyapı olduğu sürece o 1gbps hızı herkes veriyo vodafonuda süperonlineside ttnetide önemli olan altyapısının uygun olması
bu arada 1gbps nin fiyatı süperonlinede 1000tl vodafoneda 400tl yani herkesin alabileceği paketler değil süperonlinede max 100 mbpslik bi pakede geçebilirsin ve süperonlinenin 100mbps verdiği fiyata vodafone 200mbps veriyo dediği önemli olan altyapı
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
bendede 50mbps 150gb akk+televizyon+sinema pakedi 70tl Türksat
Turkcell Superonline fiber var bizde telefon,TurkcellTv+ 50mbps internet 89TL..
bendede 50mbps 150gb akk+televizyon+sinema pakedi 70tl Türksat süperonlinenin paketlerinde akk daha düşük oluyo benimki daha avantajlı ama git direk burda buna geç deme gibi bi şansımız yok çünkü o bölgede Türksat ın veyatta süperonlinenin altyapısının olup olmadığı bilemezsin
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
52,674
Puanları
113
bendede 50mbps 150gb akk+televizyon+sinema pakedi 70tl Türksat

bendede 50mbps 150gb akk+televizyon+sinema pakedi 70tl Türksat süperonlinenin paketlerinde akk daha düşük oluyo benimki daha avantajlı ama git direk burda buna geç deme gibi bi şansımız yok çünkü o bölgede Türksat ın veyatta süperonlinenin altyapısının olup olmadığı bilemezsin
telefon olduğu için yüksek akk 150gb ...
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
telefon olduğu için yüksek akk 150gb ...
merak etme telefonsuzda olsa süperonlinede bu fiyata bulmak mümkün değil ayrıca bu durumda Türknet'in pakedi 2 mizinkindende avantajlı ama geçtiğinde 100mbps verebilceklermi yani burda anlatmaya çalıştığım şey olay altyapıda bitiyo şunuda çok net bi biçimde söylüyorum Türksat Süperonlineden çok daha iyi bi firma 2 sinide kullandım Türksat'ın tek eksiği upload hızı 4 mbps ama gerek müşteri hizmetleri olsun gerek stabilliklik olsun Türksat daha iyi
 

GeraltOfRivia

Üyecik
Katılım
3 Şub 2017
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
İstanbul
hızı sınırlıyolar diye duymuştum 100mbps ye kadar diyo mesela altyapın 100ü kaldırsada 60-70mbps veriyolar sende bişey diyemiyosun genede iyi gibi fakat Türk Telekomun altyapısını kullanan bi firma altyapının ne kadara kadar desteklediğine bak ona göre geç derim gene bu fiyata daha daha iyi bi paket bulamazsın ama herşey altyapına bağlı bulunduğun bölgede sağlam bi altyapı yoksa istediğin firmaya geç hız sorunu yaşıycaksın
Turkcell Superonline fiber bak o 1Gbps hızı verebiliyor 50mbps uygun...
wwwsuperonline.net
Öğrenci evi olduğu için Süperonline ne kadar cazip ve güvenilir olsa da sanırım Türknet e başvuru yapacağım .
Yorumlar için teşekkürler :)
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
internet bağlandıktan sonra buraya yazarmısın bende merak ettim doğrusu taahütsüz olması biraz garip ya kendilerine çok güveniyolar çok iyi hizmetleri yada başka bi şey var bu arada altyapın kaç mbps ye kadar destekliyo ve sana verdikleri hızıda yazarsan bağlandıktan sonra o hız sınırlama mevzusu ile ilgili cidden yapıyolarmı böyle bişey çünkü o yönde çok fazla yorum var
 

GeraltOfRivia

Üyecik
Katılım
3 Şub 2017
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
İstanbul
internet bağlandıktan sonra buraya yazarmısın bende merak ettim doğrusu taahütsüz olması biraz garip ya kendilerine çok güveniyolar çok iyi hizmetleri yada başka bi şey var bu arada altyapın kaç mbps ye kadar destekliyo ve sana verdikleri hızıda yazarsan bağlandıktan sonra o hız sınırlama mevzusu ile ilgili cidden yapıyolarmı böyle bişey çünkü o yönde çok fazla yorum var
Hız sınırımın 44mbps olduğunu söylediler, bakalım bağlandığında gelen hız ne kadar olacak buraya yazarım. Gerçekten Türktelekomun altyapısını kullanarak kat kat daha fazlasını sunacaklarını iddaa ediyorlar, umarım doğrudur :)
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
Hız sınırımın 44mbps olduğunu söylediler, bakalım bağlandığında gelen hız ne kadar olacak buraya yazarım. Gerçekten Türktelekomun altyapısını kullanarak kat kat daha fazlasını sunacaklarını iddaa ediyorlar, umarım doğrudur :)
umarım, taahütsüz olması kafamı karıştırdı ya farklı bi ücret çıkarıyolar iptal ederken yada cidden işlerinde çok iyiler
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
Türkcell superonline kullananlar internetin ne olduğunu biliyor.
PEKİ
şuana kadar Türksat,Süperonline,Vodafone,Türk Telekom bunların hepsini kullandım neden süperonlineyi bu kadar abarttıklarını anlamadım galiba Türk Telekomdan Süperonlineye geçmenin sevincini yaşayıpta buraya gelmişsiniz kötünün iyisi işte
 

Phanton

Üyecik
Katılım
19 Şub 2017
Mesajlar
44
Puanları
8
Konum
Bursa
1. ben ttnetliyim :)
2. si fiber alt yapı oldugundan suna benzetiyorum ben ; 3G internet hızı ile 4.5G internet hızını karsılastırın iste superonline ile diğer platformların farkıda bu iyi forumlar.
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
1. ben ttnetliyim :)
2. si fiber alt yapı oldugundan suna benzetiyorum ben ; 3G internet hızı ile 4.5G internet hızını karsılastırın iste superonline ile diğer platformların farkıda bu iyi forumlar.
3g ile 4.5g nin karşılaştırması aralarındaki farkmı hahahaha sen direk adsl ile fiberi karşılaştırıyosun ya firma karşılaştırmıyosun fiber altyapın bulunduğu taktirde süperonlinenin verdi hızları neredeyse tüm firmalar verebiliyo hatta daha fazlasınıda tabi senide anlamak gerek Türk Telekom kullana kullana artık süperonlineyi bulunmaz hint kumaşı sanıyosun ama haklarını yemiyim çok güzel reklam yapıyolar şu ooklanın sonuçlarına göre Türkiyedeki en hızlı issler listesinde Türksat & Süperonline 1.liği paylaşıyor ama Türksat bununla ilgili 1 reklam dahi yapmamış olmasına ramen Süperonline dağlara taşlara duyurdu

NOT: Aman diyim bu zeka dolu benzetmeni başka yerde kullanma boşu boşuna dalga geçmesinler bide seninle
 

Phanton

Üyecik
Katılım
19 Şub 2017
Mesajlar
44
Puanları
8
Konum
Bursa
Benimle polemiğe girmeyin.Herkezin başkasının görüşüne saygısı olmalı.Sen armut seversin ben elma böyle sert çıkışman hoş değil.
 

mehmetp835

Üyecik
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
98
Puanları
18
Konum
izmir
Benimle polemiğe girmeyin.Herkezin başkasının görüşüne saygısı olmalı.Sen armut seversin ben elma böyle sert çıkışman hoş değil.
istediğini kullanmaya veya önermeye hakkın var fakat bahsettiğim şey yaptığın benzetme alakasız ayrıca süperonlineden daha iyi hizmet veren firmalar var ve senin burda gelip sanki Süperonline mükemmel ve diğer tüm iss ler berbat durumda gibi bi yorum yapmana karşı bunları yazdım bi yorum yazarken az bilinçli olsanız böyle durumlar oluşmaz
 
Üst
stat counter