Spigen hakkında düşünce ve önerilerinizi burada paylaşabilirsiniz!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Ahmedseker

Üyecik
Katılım
28 Eyl 2017
Mesajlar
6
Puanları
3
Konum
İstanbul
Merhaba
LG V30+ kullanıcısıyım spigen koruyucu kılıf kullanıyorum çok memnunum fakat telefonumun ekranını korumak için spigenin ekran koruyucu Türkiye de bulamıyorum yurt dışındaki 'LG V30 Screen Protector Film Neo '
ürününüzü Türkiye'ye getirirseniz LG V30 kullanıcları olarak çok memnun oluruz.
 

SpigenTürkiye

Temsilci
Katılım
13 Ara 2017
Mesajlar
191
Puanları
28
Konum
Türkiye
Merhabalar,2 sene önce hepsiburadadan spigen kuel ap12t telefon tutacağı aldım.üründen genel anlamda memnun kaldım. Ancak vantuz kısmındaki yapıştırıcı işlevini kaybetti,geçen ürün düştü torpidodan, yapıştırıcı silikon torpidoda kaldı.sökmek isterken kopup bölündü silikon yapıştırıcı.
Acaba bu yapıştırıcı silikonu nereden temin edebilirim?
Ürün boşuna çöpe gitmesin çünkü sadece vantuzun silikon yapıştırıcısı işlevini yitirdi.
Merhaba,

Yapışkanlı kısmı yıkayıp temizleyerek tekrar kullanabilirsiniz, bu şekilde deneyebilir misiniz?

Teşekkürler
 

SpigenTürkiye

Temsilci
Katılım
13 Ara 2017
Mesajlar
191
Puanları
28
Konum
Türkiye
Aynı vantuz sorunu bende de var. Distribütör veya ana tedarikçi değil de sanki aracıymış gibi stokta yok , tedarik edilemiyor denilerek sundukları tek çözüm para iadesi. Ürünün şu anki fiyatıyla, satın alınan tarihteki fiyat arasında iki katı fiyat farkı varken para iadesinin çözüm olarak sunulması çok da müşteri memnuniyeti odaklı gelmedi. Aynı ürün birçok websitesinde şu an satışta ama satın alan kişi ürünle ilgili bir sıkıntı yaşadığında yenisi gönderilemeyecek demek ki. Sadece alın size para iadesi denilerek müşteri memnun olacak mı acaba? Bu yüzden burada söz konusu sadece ürün fiyat farkı değil, ürünün kullanılış amacıyla satış sonrası hizmetin ters orantılı olması. İstanbulda yaşadığım için iki haftadan uzun bir süredir aracımda çok lazım olan bu ürünü kullanamıyorum. Ben bu ürünü güvenli sürüş için alıp kullanamadıktan sonra para iadesi ne fayda? Koruma ve güvenlik amaçlı satılan bütün ürünlerin satış sonrası desteği hızlı bir şekilde sonuçlanmalı diye düşünüyorum. Birkaç senedir vazgeçmediğim spigen, satış sonrası hüsrana uğrattı ve kafamdaki bütün o kalite imajı yerle bir oldu diyebilirim.
Evimde, aracımda toplam en az 10 tane spigen ürünü kullanıyorum, bir o kadar da çevremdeki insanlara aldırdım. Bu yaklaşımlarından sonra ne kendime alırım ne de çevremdeki insanlara tavsiye ederim. Ucuz olmasın, kaliteli olsun, daha fazla ücret ödeyerek memnun kalalım ve uzun vadede kullanalım amacıyla aldığımız ürün için, satış sonrası destekte sadece para iadesi çözümü sunulması hoş olmadı, yakışmadı. Bir daha spigen mi? Asla...
Merhaba,

Markamız hiç bir merkezinde yedek parça tedariği yapamamaktadır. Garanti ve iade konusunda ancak değişim ya da para iadesi yapılmaktadır.
Belirtmiş olduğunuz ürünün model kodunu bizlere iletebilirseniz size değişimi için yardımcı olmak isteriz.

Anlayışınız için teşekkür eder,
İyi günler dileriz
 

SpigenTürkiye

Temsilci
Katılım
13 Ara 2017
Mesajlar
191
Puanları
28
Konum
Türkiye
Merhaba
LG V30+ kullanıcısıyım spigen koruyucu kılıf kullanıyorum çok memnunum fakat telefonumun ekranını korumak için spigenin ekran koruyucu Türkiye de bulamıyorum yurt dışındaki 'LG V30 Screen Protector Film Neo '
ürününüzü Türkiye'ye getirirseniz LG V30 kullanıcları olarak çok memnun oluruz.
Merhaba,

Konu ile ilgili talebinizi ilgili departmanımıza ilettim, tedariğinin yapılması için görüşeceklerini bildirdiler

Anlayışınız için teşekkür eder,
İyi günler dileriz.
 

cnzdmr

Üyecik
Katılım
5 Mar 2019
Mesajlar
4
Puanları
1
Merhaba,

Markamız hiç bir merkezinde yedek parça tedariği yapamamaktadır. Garanti ve iade konusunda ancak değişim ya da para iadesi yapılmaktadır.
Belirtmiş olduğunuz ürünün model kodunu bizlere iletebilirseniz size değişimi için yardımcı olmak isteriz.

Anlayışınız için teşekkür eder,
İyi günler dileriz
Apt12 ve H35 modelleri (resimlerde ekli) 1 aydır tedarik edilemiyor, gelmiyor denmekte. Bildiğim kadarıyla üretimden kalkmış ürünler değil. 14.02.2019 tarihinde size ulaştırdığım ürün hala orada beklemekte. Sunulan tek çözüm para iadesi. Aslında bu aynı ürünü ikinci gönderişim, ilk gönderdiğimde TMS24 kodlu çok farklı bir ürün bana geri gönderildi. Kullanım şekli çok farklı olduğu için kabul etmedim, telefonda görüştük ve geri gönderdim. Hatadır yanlışlıkla gönderilmiş olabilir sorun etmedim SATICI MEMNUNİYETİ için kargoya gittim ve yanlış ürünü geri gönderdim. Ancak sonrasında bir ay boyunca elimizde ürün yok denilmesi ve para iadesi yapılmak istenmesi MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ odaklı olmadı. Ücret iadesi dışında yapabileceğimiz birşey yok demek yerine bu sürecin uzaması ve değişim yapılamadığı için özür dilenmesi bile bence daha fazla müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım olabilirdi. İki senedir yaklaşık 15 adet spigen ürünü almış ve aldırmışımdır, hepsinin de tek tek faturası elimde mevcut paylaşabilirim. Amacım markayı karalamak değil, yaşadığım sıkıntıyı dile getirmek. Spigen üzdü, güven sarstı, benim gözümdeki güvenirliğini yitirdi. Umarım sadece benim yaşadığım bir şanssızlıktır...
 

Ekli dosyalar

SpigenTürkiye

Temsilci
Katılım
13 Ara 2017
Mesajlar
191
Puanları
28
Konum
Türkiye
Apt12 ve H35 modelleri (resimlerde ekli) 1 aydır tedarik edilemiyor, gelmiyor denmekte. Bildiğim kadarıyla üretimden kalkmış ürünler değil. 14.02.2019 tarihinde size ulaştırdığım ürün hala orada beklemekte. Sunulan tek çözüm para iadesi. Aslında bu aynı ürünü ikinci gönderişim, ilk gönderdiğimde TMS24 kodlu çok farklı bir ürün bana geri gönderildi. Kullanım şekli çok farklı olduğu için kabul etmedim, telefonda görüştük ve geri gönderdim. Hatadır yanlışlıkla gönderilmiş olabilir sorun etmedim SATICI MEMNUNİYETİ için kargoya gittim ve yanlış ürünü geri gönderdim. Ancak sonrasında bir ay boyunca elimizde ürün yok denilmesi ve para iadesi yapılmak istenmesi MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ odaklı olmadı. Ücret iadesi dışında yapabileceğimiz birşey yok demek yerine bu sürecin uzaması ve değişim yapılamadığı için özür dilenmesi bile bence daha fazla müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım olabilirdi. İki senedir yaklaşık 15 adet spigen ürünü almış ve aldırmışımdır, hepsinin de tek tek faturası elimde mevcut paylaşabilirim. Amacım markayı karalamak değil, yaşadığım sıkıntıyı dile getirmek. Spigen üzdü, güven sarstı, benim gözümdeki güvenirliğini yitirdi. Umarım sadece benim yaşadığım bir şanssızlıktır...
Merhaba,

İletişim bilgilerinizi mesaj yolu ile paylaşabilir misiniz?

Teşekkürler
 
Üst
stat counter