Sony Xperia XA1 Ultra Kullanıcıları Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
736
Beğeniler
294
Puanları
63
Konum
Istanbul
#21
Merhaba, forumda beni ufaktan tanıyan varsa Türk Telekom'da çalışıyorum. İnanmazsınız ancak Sony bildiğiniz bu cihazı zorla sattırıyor. Günlük ortalama 3-5 cihaz garantiye alıyoruz müşteriden ve bunun 2 tanesi kesinlikle XA1 veya Ultra. Feedback'ler kesinlikle olumlu değil. Cihaza ilk olumlu bakış açısı ile yaklaşmıştım. Ancak bir süre kullanınca (1-2 ay) sorunlar patlak vermeye başladı. Çerçeve soyulmaları, telefonun kapanıp açılmamaları, Android durduruldu hatası vermesi. Ve belki sizinde haberiniz olmayan ekran sararması gibi kronik bir problemi vardı ilk seride sonradan düzeltildi. Fiyat performans ürünü olduğunu ve cihazın şık durduğunu kabul edebilirim. Ancak almadan son bir kez düşünmenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Şub 2017
Mesajlar
550
Beğeniler
414
Puanları
63
Konum
Samsun
#22
Merhaba, forumda beni ufaktan tanıyan varsa Türk Telekom'da çalışıyorum. İnanmazsınız ancak Sony bildiğiniz bu cihazı zorla sattırıyor. Günlük ortalama 3-5 cihaz garantiye alıyoruz müşteriden ve bunun 2 tanesi kesinlikle XA1 veya Ultra. Feedback'ler kesinlikle olumlu değil. Cihaza ilk olumlu bakış açısı ile yaklaşmıştım. Ancak bir süre kullanınca (1-2 ay) sorunlar patlak vermeye başladı. Çerçeve soyulmaları, telefonun kapanıp açılmamaları, Android durduruldu hatası vermesi. Ve belki sizinde haberiniz olmayan ekran sararması gibi kronik bir problemi vardı ilk seride sonradan düzeltildi. Fiyat performans ürünü olduğunu ve cihazın şık durduğunu kabul edebilirim. Ancak almadan son bir kez düşünmenizi tavsiye ederim.
Bende XA1 almıştım Eylül ayında. XA1'lerin %60-70'inde yaşanan ekran dokunmatik hassasiyet zayıflığı problemi vardı aldığımda. Sol köşeden mesela bildirim ekranını indiremiyordum tepki vermiyordu. KVK'ya gönderdim değişim onaylanmış yeni cihaz gelecek bakalım inşallah onda da sorun çıkmaz. Daha önce Z3 Compact, Z3 ve XA Ultra kullandım onlarda bir sıkıntı yaşamamıştım. İlk kez telefon hayatımda servise işim düştü :) Bu dokunmatik problemi üretim hatasıymış araştırdım. Telefona reset attım güvenli modda açtım ekran koruyucuyu çıkarıp denedim düzelmedi.
 
Katılım
8 Ara 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Edirne
#23
Eylül sonunda aldım telefonumu. Bir hafta sonrasında Bluetooth'u açmaya kalktığımda "uygulama durduruldu" "uygulama sürekli olarak kapatılıyor" uyarısı veriyor ve bu uyarılar döngüye giriyordu. Fabrika ayarlarına döndürdüm düzelmedi. Servise gitti, yazılım güncellemişler. Döndüğünde çalışıyordu, 5.günde yine aynı uyarıya başladı. İkinciye servise gitti, servis şimdi herhalde yeni telefon talep etmeyeyim diye kullanıcı hatası olduğunu, garanti kapsamında olmadığını bu yüzden 450 TL ödediğimiz takdirde soruna bakacaklarını söylüyor. Cihazın dışında bir ezilme var ancak bu sorun cihazı aldığımın ilk haftasında ortaya çıkmıştı. Bir öneriniz ya da bu tarz bir sorunla karşılaşanınız var mıdır?
 
Katılım
17 Ara 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Sakarya
#24
Sist arayüz cevap vermiyor diye yazı çıkıyor. Donma ve kasma yapmaya başladı. Virüs temizleme programı yokmu bu telefonda.
 
Katılım
19 Ara 2017
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
mersin
#25
almak isteyen düşünmeden alın şarj sorunu kasma donma yanma ısınma asla yok herşeyi kaliteli 3 aydır herşeyi yükledim her oyunu aspalt ı osmanlı savaşlarını nfs sini fifasını ısınma diye bişey olmadı harika cihaz düşünmeyin bence sony başka bişey androidde bence
 
Katılım
3 Ocak 2018
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Trabzon dolma
#29
Merhabalar kardeşlerim öncelikle şunu belirteyim kesinlikle bulaşmayın ben hayatımda hiçbir telefondan bu kadar çekmedim telefonu 2. kez tüketici haklarına yolladım. Telefonu ilk aldığım gün kamera hatası verdi sonrasında çoğu uygulamada durduruldu hatası almaya başladım dokunmatiği düzgün çalışmıyordu sist arayüz hatası veriyodu hoparlöründe sıkıntı vardı tuhaf sesler çıkarıyordu ve turkcell hatta sahip başka telefonun full çektiği yerde çekmiyordu bu sebeplerden daha 8 günlükken servise verdim sorun yok dediler yazılım atıp verdiler tüketici haklarına başvurdum onlarda aynısını dediler. Telefon tüketici haklarından geri geldi bir hafta içinde aynı hatalar yine başladı aynı hafta servise verdim ve değişim istediğimi bildirdim. Bu sefer mekanik aksamları değiştiler(hoparlörde sorun varmış) yine geri verdiler 3-4 gün içinde yine aynı hataları aldım ve servise verdim tekrar değişim talep ettim yine hoparlörü değişmişler servisten almadım tüketici haklarına gittim yine. ürünü servisten almam gerektiğini söylediler almak için gittim çizik var mı diye kontrol ediyim dedim nikelaj kaplama gibi duran kenarları hep parçalamışlar gördüğüm görüntü karşısında şok oldum daha 1 ay bile kullanamadım ama telefon 5 aylık oldu sinirlendim servisten çıkışını almadım ve tüketici haklarına başvurdum tekrardan hala bekliyorum oyalayıp duruyolar ürettikleri ürünün arkasında bile duramıyor sony. Ha bu arada 3-4 haftalık kullanımımdan tek memnun olduğum yönü şarjıydı 2 gün gidiyodu o da hiçbir şeyi adam akıllı çalıştıramadığından.
 

Benzer Konular

Üst
stat counter