Reeder P10s Kullananlar Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


MrSmoke

Dekan
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
9,319
Puanları
113
Uzaklaşın beyler burayı da ele geçirmişler
 

Eklc

Üyecik
Katılım
2 Kas 2016
Mesajlar
5
Puanları
1
Konum
Ankara
Eger profilime bakarsanız lg çalışanı olarak bu yorumu yapiyorum face sayfamda emrullah kılıç olarak bakabilirsiniz sadece tecrubemi paylaşmak istedim tabiki siz kendiniz gibi sanıyorsunuz tarafsız olun ya Markaci yada performansci iyi gunler
 

tengribizmenemen

Profesör
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
1,682
Puanları
83
Şu reeder Çalışanları forumu basmasa çok iyi olacaktı.Lanet ettim.Alacak olsam da p10s almam bu vakitten sonra.
 

Eklc

Üyecik
Katılım
2 Kas 2016
Mesajlar
5
Puanları
1
Konum
Ankara
Kendin bilirsin sadece ben kullanıcı olarak sundum çalışanı da degilim sadece memnun olan bir kullaniciyim
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
10,956
Puanları
113
Konum
Antalya
Şu reeder Çalışanları forumu basmasa çok iyi olacaktı.Lanet ettim.Alacak olsam da p10s almam bu vakitten sonra.
Zaten bakma burada şahlandırdıklarına.. Araştırmalarıma göre sorunlu bir marka imiş.. Tamamen reklam ve şişirmeye dayalı.. Tabletini alacaktım ama vazgeçtim..
 

SONG JOONG KI

Koreli Reyiz
Onursal Üye
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
8,413
Puanları
113
Konum
İzmir
Merhaba arkadaşlar. Reeder p10s almayı düşünüyorum sizce nasıl telefon?
 

Tuncay34

Üyecik
Katılım
11 Şub 2017
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
bolu
Arkadaşlar ben cihazı aldım 9 gün sonra şarj etme sıkıntısı yaşadım servise yolladım ayıplı mal olmasına rağmen 1 ay sonra yapıp geri yolladılar servisteki insanlar çok umursamaz hiç ilgilenmiyorlar onları şikayet edebileceğin bir merci olmadığını biliyorlar ve bu çok sinir bozucu, neyse tekrar yollamaya gözüm yemedi kullanmaya devam ettim aslında özellikleri anlatıldığından çokta farklı değil yiğidi vur hakkını yeme fakat çok kalitesiz bir ay sonra yine şarj olmadı aynı sıkıntıyı çektim ek olarak parmak izi okuyucu yani orta tuş sağa sola oynuyor arka metal kısmındada hafif kavıs vardı yani applelerdede bir ara hata diye toplanmıştıya o şekil aldığım yere götürdüm cebinizde hafif kavıs almış dendi yani ben cep telefonumu nerede taşıycaksam artık bileydim elimde taşırdım her zaman :D lahavle hala sinirlerim bozuk ama elden birşey gelmiyor arkadaş ve servise yollarsanız para alırlar dendi artık bana ürünü satan çocuğun yakasına yapıştığım için kendince yardımcı oldu onu diyerek yinede sağolsun bende hakkımı aramak için tüketici haklarına başvurdum 6 aydır telefonu kullanamıyorum bir köşede yatıyor anlıyacağınız mağdur oldum. 4 gün sonra merkez hakem heyetinden haber gelecek inşallah paramı kurtarabilirim bari daha da tövbe bilmediğim ürün alırsam özelliklere kanarsam kaliteli ürünün arkasında duran bir şirket olsun özellikleri biraz düşük olsun ne çektim be gerçi bu cihaz işi herkesin ki bir olacak diye bir kural yok ama benim yaşadığım olay bu bilginize
 

Jhonwick

Üyecik
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
Ankara
2 haftadır kullanıyorum anlatılan özelliklere bakılırsa teknosadaki arkadaşların bence kullanımı hoş ben donma kasma yaşamadım ram ve işlemci gayet başarılı hafızanın da 64 gb olması beni memnun etti kamerası da denklerine göre çok çok iyi heleki selfie seviyorsanız on numara Tavsiye ederm ...
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,101
Puanları
113
Konum
🐤
Kullana Bilecegin En İyi Cihaz 6 aydır Cihaz Elimde daha 1 Kere Pişman Olmadım kamera performans islemci isinma konusu 1 kere sıkıntı yasamadim kesinlikle tavsiye ederim g4 de kullandim s6 da kullandim on kati daha iyi kesinlikle REEDER P10S ALMALİSİN KARDESİM
Sonuç:
Reeder:
"Reeder'den P10 kazandınız!"
 

hsyn5934

Üyecik
Katılım
20 Eyl 2017
Mesajlar
5
Puanları
1
Konum
Kayseri
Arkadaşlar öncelikle merhabalar. Reeder konusunda sizi biraz aydınlatayım bir yıla yakındır p10s kullanıcısıyım öyle her köşede yazdığı gibi mükemmel bir telefon değil bu ! Anladığım kadarıyla kalıtsal bir sorun bu benimde başıma geldi üç ay kadar önce telefon şarj olmuyor , şarj ışığı yanıyor ve kabloyu çıkarsanız da bu ışık sönmüyordu . Telefonu şarj etmenin tek yolu kalıyor şarjı tam bitince ancak şarj oluyor telefon . Neyse konuya gelelim servise gönderdik , 20 gün kadar serviste kaldı (Bu arada farklı bir konuya değinmek isterim reeder sitesindeki servis durumu sorgulama sisteminde sadece kayıt alındı yazıyor bu sürede en ufak bilgi yok . Arayıp bilgiye ulaşayım diyorsun onda da yardım alamıyorsun üstüne üstlük her aramada telefonda 20 dakika bekletiliyorsun.) neyse telefon geri döndü şarj kablosu değiştirilmiş yazılım güncellenmiş ''SORUN GÖRÜLMEMİŞ'' şarja takıp çıkarır çıkarmaz kabloyu sorunun devam ettiğini gördüm . Büyük ihtimal telefona bakmadılar bile. İkinci kez gönderdim ve aynı sonuç oldu yazılım güncellenmiş kablo değiştirilmiş (bu arada resmen bir dejavu) yine sorunu çözülmemiş ama . Artık sinirlendim iş başa düştü aradım reederı 'arkadaşım siz nasıl servissiniz ben elime ulaştıktan 2 dakika sonra telefonun sorunlu olduğu anlıyorum iki seferdir toplamda 40 günde anlayamadınız' diyerek birazda sert bir dille konuştum bu sefer bir isim verdiler bana kutuya bir ismi yazmamı istediler(hatırlayamıyorum ....... bey) ve 3. defa yolladım telefonumu 20 gün kadar daha durdu serviste ve geri döndü yine yazılım güncellenmiş yine kablo değiştirilmiş hatta bu seferki kablo orjinal kabloyla alakasız statik poşet içerinde değişik bir şey . Bu son olay bir hafta önce oluyor bu sefer tamir edilmiş sanırım bir haftadır şarj konusunda sorun yaşamadım fakat bu seferde telefonumun çok yavaşladığını hissediyorum en ufak kasma yapmadan çalışan telefonumda artık sürekli takılmalar oluyor . reeder sitesinde bir kılıf ve ekran koruyucu aldım bu arada ekran koruyucu yanlış geldi değişim için gönderdim onu da ama sonuç ne olur bilemiyorum o parayı ben unuttum bile zaten açıkçası. Yani anlayacağınız durum şu arkadaşlar Reeder almayın aldırmayın mümkünse bende yakın zamanda paramı iade almak üzere tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum , çekilecek dert değil . Öyle süper , harika , ölüyorum bu telefona yazan üç beş kuruşa insanları kandırmaya çalışan bir iki aptala da inanmayın , keşke reeder o salaklara vereceği parayı müşterilerine hizmet için kullanmayı akıl edebilse ...!
 

hsyn5934

Üyecik
Katılım
20 Eyl 2017
Mesajlar
5
Puanları
1
Konum
Kayseri
Yorumu yaptıktan sonra daha 24 saat geçmedi ve şarj problemi tekrar baş gösterdi bu dördüncü oluyor artık yarın teknosa ya ulaşıp yasal yoldan hakkımı aramaya başlayacağım.
 

truvalı

Üyecik
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
2
Puanları
1
Konum
Bursa / Keles
Ekran kırılana kadar memnundum. Halada memnunum ama 550 TL ekran mı olur. Kırık ekran kullanıyorum Ney miş yurt dışından geliyormuş. Tek servis Samsun da. Reeder müşteri hizmetleri sadece servise gönderin diyor.Servisin direk telefonunu vermiyor. Bursa' dan Samsun' a gönder de servis sana döncek, fiyat vercek de ölme eşeğim ölme.Biraz soruşturdum.Boşuna ekran değiştirme dediler. Dikiş tutmaz mış. Yenisini al ama reeder alma dediler. Reeder yöneticilerine nasıl ulaşabiliriz. Görende Samsung, Ipohone zannedecek.Şu an başka telefon aramaya başladım.Ama reeder değil.Samsun da servis ne alaka kardeşim.Başka yer mi yok. Bursa da niye yok.
 
Üst
stat counter