Nokia 6600 Tv İzleme

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


crazyfrog

Üyecik
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
82
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar. Nokia 6600 cep telefonunudan tv seyretmek için ne yapılması gerekiyor. Bir bilginiz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 

keanureeves

Asistan
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
225
Puanları
0
6600 dan tv izlenebileceğini sanmıyorum, ama belki symbian olması işi değiştirebilir....
 

mila12

Dekan
Onursal Üye
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
9,525
Puanları
48
Bunun için gsm şirketi destekliyor ise seyredebilirsin. Örneğin avea mobilvizyon gibi. Tabii bu sana pahalıya patlar o ayrı mesele :)
 

Birkan

Asistan
Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
182
Puanları
0
Yapman gereken Hangi Şebeke Kullanıyorsan Oranın 1 şubesine gitmek Onlar Tv ayarlarını

Telefonuna yüklüyorlar Sonra Kullana biliyorsun

Ama sadece Avea ve vodofone ( telsim ) de var galiba Bu özellik
 

YoungClever

Profesör
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,434
Puanları
0
yapman gereken şey 6600 ı satıp çin malı telefon almak..
 

sahinkp

Üyecik
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
24
Puanları
0
vodafone' nin kampanyası var ama yaş iş takıla takıla izlenio öyle izliceğime hiç izlemem daha iyi
 

ozy33

Asistan
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
390
Puanları
0
bilmiyorum ama googleye yazsan bulursun büyük ihtimalle...

ayrıca 6600 a msn de ekleniyor vodafonda saati 1 kontür.. türkcell de haftalık 15 kontür..

süper bişi bu tel. olmaz demeyin bnm tel. a olduysa sızınkınede olur :D
 

YoungClever

Profesör
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,434
Puanları
0
yahu vodafone'un sistemi gprs üzerinden o da 750 kontör ayın başında ödeyeceksin 1 ay sınırsız gprs.. ayrıca o hızda kesik kesik oluyor görüntü.. birde zaten satmana gerek yok 180 liraya çin malı analog tvli telefonlar var. zaten 750 kontör verene kadar 2 aya o telefonu alır hem hızlı hemde ücretsiz izlersin.. sen benim sözümü dinle ille de izlemek istiyorsan. yukarıda da yazdığım gibi...
 

Weeper

Üyecik
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
6
Puanları
0
eskiden böyle bişey vardı biliyorum sanırım eğer GPRS ayarların tam yapılmışsa izleyebiliyorsun arkadaşlarda raslamıştım ayrıca ücretsizdi.

Link gibi bişeydi bulursam paylaşırım.
 

alabula

Profesör
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
3,819
Puanları
0
İzleyebilirsin Vodafone'da sanırım hala ücretsiz.
 
Üst
stat counter