Millenicom Fatura Sorunu

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


xBlindGuardian

Üyecik
Katılım
8 Nis 2019
Mesajlar
3
Puanları
1
Arkadaşlar ben millenicom'dan başka bir servis sağlayıcısa geçtim millenicom bana eviniz 100mbps hızı kaldırıyor dedi ben tamam o pakete geçelim dedim sonra millenicom a geçtikten sonra eve 16 mbps fazla hız vermediler sonra destek kaydı açtım ve konuşma şu şekilde gerçekleşti
(Millenicom)- Evinize ücretli destek ekibi yollayacağız ankastrede sıkıntı var xx TL iç tesisatta sıkıntı varsa xx TL dediler.
(Ben)-Peki problem çözülmez ise ücret ödeyecekmiyim ?
(Millenicom)- Hayır problem zaten bunlardan kaynaklanıyordur bunlar giderildikten sonra problem kalmaz eğer sorun devam ederse ücret alınmaz.
(Ben)- Tamam o zaman gelsinler

Sonra teknik ekip geldi mahallenin altyapısı eski olduğundan vdsl veremeyeceklerini internet sağlayıcısından adsl e geçmemiz istendi
Sonra bana 156 TL'lik fatura çıkardılar 83TL si ücretli teknik destek
Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmak istiyorum herhangi bir ücret ödermiyim (haksız olduğum durumda ödermiyim.)

Faturayı ödedikten sonramı başvuru yapacağım öncemi sonra davalık olmak istemiyorum
 
Son düzenleme:
Üst
stat counter