LG Markasının Ayıbı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,

Bence elektronik % 80 şans işi. Bende 2011 senesinde LG marka plazma tv aldım. Çok memnunum. Hiç bir sıkıntı çıkartmadı. Sıkıntı çıkaran firmalar konusunda da tavsiyem, tüketici hakem heyeti ile irtibata geçilmesi yönünde. Esen kalın.
Çok şanslısın aziz dostum:) Tüketici hakem heyetininde yapabileceği bir şey yok malesef. Üründeki sorunun hile ile gizlendiğini ispat etmeni istiyorlar, kaybedersen avukat masraflarını ödüyorsun. Adalet sisteminin durumuda bilgin dahilinde. Riskli yani. Saygılar :)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

lg pişmanlıktır ürünün ne olduğu önemli değil.
Üründe sorun çıktı mı bittin demektir haklısın. :)
 

REDFOKS

Kürşad'ın Kırkıncı Çerisi Ϝ ϓ ſ Ϟ
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,295
Puanları
63
Çok şanslısın aziz dostum:) Tüketici hakem heyetininde yapabileceği bir şey yok malesef. Üründeki sorunun hile ile gizlendiğini ispat etmeni istiyorlar, kaybedersen avukat masraflarını ödüyorsun. Adalet sisteminin durumuda bilgin dahilinde. Riskli yani. Saygılar :)

- - - Mesaj Güncellendi - - -


Üründe sorun çıktı mı bittin demektir haklısın. :)
Hocam servis bakım için geldi ise size bakım yaptığına dair bir belge vermiş olması lazım onun resmini çekip koyar mısınız ?
 

efehakan

Doçent
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
713
Puanları
0
Yalan mı söylüyecem arkadaşım. Adamların yaptığı bu. LG teknik servisi olmadan önce adamlar radyo tamirciliği yapıyorlardı. Tamir etmemek için direndiler resmen. Bu tür adamlardan ne beklersin?
Onu geçtim benim TV ve Teknik Servis ile ilgili şikayetimin nerdeyse birebir aynılarından bir sürü mevcut bunlarda mı tesadüf? Gözünüzü seveyim birşey söylemeden önce düşünün.
Böyle bir şey yapıyorsa senin bu kişileri Lg ye şikayet etmen gerek
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Böyle bir şey yapıyorsa senin bu kişileri Lg ye şikayet etmen gerek
LG'yi defalarca aradım bir sürü adamla konuştum, hepside ilgileneceklerini söylediler yalnız hep lafta kaldı. Hep böyle geçiştirdiler. Yapamayız demiyorlar. Garantisi bittikten 2 ay kadar sonra tv aynı sorunu verdi. O zaman da aradım bana "yapaileceğimiz bir şey yok, ücretli olarak tamir ettirebilirsiniz dediler."

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Hocam servis bakım için geldi ise size bakım yaptığına dair bir belge vermiş olması lazım onun resmini çekip koyar mısınız ?
Aziz dostum tv'den umudu kestiğimden belgeleri attım, bundan dolayı sadece televizyonun sorununu gösteren bir video çekebilirim. Bunun yanında yapılan işlemlerin tamamı LG de kayıtlı(Telefon görüşmeleri, bakım onarım kağıdı.) ve bunlar bir işe yaramıyor malesef. Arkadaşlarında belittiği şekilde daha önceden tüketici hakem heyetine danıştım, onlar bana malın ayıbının hile ile gizlendiğini ispat etmem geektiğini, kaybetmem halinde avukat masraflarını ödemek zorunda olduğumu söylediler. Bu da bilgiğiniz üzere riskli..
 

efehakan

Doçent
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
713
Puanları
0
LG'yi defalarca aradım bir sürü adamla konuştum, hepside ilgileneceklerini söylediler yalnız hep lafta kaldı. Hep böyle geçiştirdiler. Yapamayız demiyorlar. Garantisi bittikten 2 ay kadar sonra tv aynı sorunu verdi. O zaman da aradım bana "yapaileceğimiz bir şey yok, ücretli olarak tamir ettirebilirsiniz dediler."

- - - Mesaj Güncellendi - - -


Aziz dostum tv'den umudu kestiğimden belgeleri attım, bundan dolayı sadece televizyonun sorununu gösteren bir video çekebilirim. Bunun yanında yapılan işlemlerin tamamı LG de kayıtlı(Telefon görüşmeleri, bakım onarım kağıdı.) ve bunlar bir işe yaramıyor malesef. Arkadaşlarında belittiği şekilde daha önceden tüketici hakem heyetine danıştım, onlar bana malın ayıbının hile ile gizlendiğini ispat etmem geektiğini, kaybetmem halinde avukat masraflarını ödemek zorunda olduğumu söylediler. Bu da bilgiğiniz üzere riskli..
Hangi servis bu bizde bilelim ona göre hareket edelim
 

sercankd

Asistan
Katılım
24 Eki 2010
Mesajlar
284
Puanları
18
2011 de LG ye açtığım bir davayı kazanmıştım, benden garanti kapsamındaki telefonun tamiri için para istemişlerdi. O günden sonra LG ye elimi bile sürmedim ve ne kadar insan varsa etrafımda uzak tutarım.
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Ne zaman oldu bu olay tam tarih nedir
TV'nin bahsettiğim garanti sonrası aynı sorunun oluşmasının üzerinden yaklaşık 7 ay kadar zaman geçti dostum.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

2011 de LG ye açtığım bir davayı kazanmıştım, benden garanti kapsamındaki telefonun tamiri için para istemişlerdi. O günden sonra LG ye elimi bile sürmedim ve ne kadar insan varsa etrafımda uzak tutarım.
İyi yapmışssın aziz dostum, benimki garanti sonrası aynı sorunu verdiğinden işler daha karışık malesef:(
 

efehakan

Doçent
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
713
Puanları
0
TV'nin bahsettiğim garanti sonrası aynı sorunun oluşmasının üzerinden yaklaşık 7 ay kadar zaman geçti dostum.

- - - Mesaj Güncellendi - - -


İyi yapmışssın aziz dostum, benimki garanti sonrası aynı sorunu verdiğinden işler daha karışık malesef:(
Yo servise ne zaman gittin birde şikayetvar a yazdın mı şikayete destek olalım
 

engin_er

Asistan
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
469
Puanları
18
bu tip arızalar genelde lehim çatlağından, soğuk lehimden, lehim çürümesinden kaynaklanan arızalardır. ve tespiti son derece zor arızalardır, ne zaman ortaya çıkacağı belli olmaz, zamanında az mı çektik bu arızalardan, elektronik kartları söküp karanlıkta az mı seyretmedik nereden ark yapacak diye. :)

benim kanaatim sizin tv de de bu tip bir arıza var, ehh zamanı gelince o çatlak yer iyice su koyverir ve arızayı tespit etmek kolaylaşır yoksa çoook zor.
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Yo servise ne zaman gittin birde şikayetvar a yazdın mı şikayete destek olalım
Şikayetvar'a yazdım yalnız cevap geleceğini sanmıyorum, çünkü benimkine benzer şikayetlerin hiçbiri cevaplanmamış. Bunun yanın aziz dostum en son sorun oluştuğundada servise bildirdim, onun üzerinden 7 ay geçti, servisin defalarca gelip gittiği zaman 1 yıl kadar öncesinde.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

bu tip arızalar genelde lehim çatlağından, soğuk lehimden, lehim çürümesinden kaynaklanan arızalardır. ve tespiti son derece zor arızalardır, ne zaman ortaya çıkacağı belli olmaz, zamanında az mı çektik bu arızalardan, elektronik kartları söküp karanlıkta az mı seyretmedik nereden ark yapacak diye. :)

benim kanaatim sizin tv de de bu tip bir arıza var, ehh zamanı gelince o çatlak yer iyice su koyverir ve arızayı tespit etmek kolaylaşır yoksa çoook zor.
Tüm ekran sorunlu görünüyor, anakartı mı ne değiştirdik dediler, 2 ay sonra gene aynısı oldu acaba farklı bir yere götürsem tamiri mümkün müdür?
 

REDFOKS

Kürşad'ın Kırkıncı Çerisi Ϝ ϓ ſ Ϟ
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,295
Puanları
63
Aziz dostum tv'den umudu kestiğimden belgeleri attım, bundan dolayı sadece televizyonun sorununu gösteren bir video çekebilirim. Bunun yanında yapılan işlemlerin tamamı LG de kayıtlı(Telefon görüşmeleri, bakım onarım kağıdı.) ve bunlar bir işe yaramıyor malesef. Arkadaşlarında belittiği şekilde daha önceden tüketici hakem heyetine danıştım, onlar bana malın ayıbının hile ile gizlendiğini ispat etmem geektiğini, kaybetmem halinde avukat masraflarını ödemek zorunda olduğumu söylediler. Bu da bilgiğiniz üzere riskli..
Hocam hangi servis diyoruz yok, servis belgesi diyoruz yok. Bütün forumlara yeni üye olup aynı şeyleri yazmışsın. Hiç inandırıcı değilsin bilinçli karalamadan başka bir şey değil bence bu yaptığın.
 

efehakan

Doçent
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
713
Puanları
0
Hocam hangi servis diyoruz yok, servis belgesi diyoruz yok. Bütün forumlara yeni üye olup aynı şeyleri yazmışsın. Hiç inandırıcı değilsin bilinçli karalamadan başka bir şey değil bence bu yaptığın.
Kesinlikle katılıyorum ben Mersin'de ki servislere baktım yetkili servis bulamadım. Hiç inandırıcı gelmedi olay bana
 

djvietnam

Profesör
Katılım
5 Tem 2011
Mesajlar
3,308
Puanları
38
Konum
aksaray
samsungtan bir gelirim yok ama araştırmalarım en fazla sıkıntı veren teknik servisi lg samsung kadar sıkıntılı değil samsungun kadıköydeki teknik servisinde gördüğüm ilgi alakaya öyle şaşırdımki çay kahve ikramının biri gidiyor biri geliyor içimden ne oluyoz yaa dediydim lg ürünümde var evde onunda teknik servisine işim düştü ne çay ne kahve ne gezer berbattı ilgi alaka
 

mubeya

Asistan
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
138
Puanları
0
samsungtan bir gelirim yok ama araştırmalarım en fazla sıkıntı veren teknik servisi lg samsung kadar sıkıntılı değil samsungun kadıköydeki teknik servisinde gördüğüm ilgi alakaya öyle şaşırdımki çay kahve ikramının biri gidiyor biri geliyor içimden ne oluyoz yaa dediydim lg ürünümde var evde onunda teknik servisine işim düştü ne çay ne kahve ne gezer berbattı ilgi alaka
şikayetvar.com da en fazla şikayet Samsung da görünüyor
 

djvietnam

Profesör
Katılım
5 Tem 2011
Mesajlar
3,308
Puanları
38
Konum
aksaray
lg işte bu yüzden, bu zihniyetle devam ettiği için bir samsung olamadı hiçbir zaman.
hayatımda lg markası taşıyan hiçbir ürün almadım.
almamakta ne kadar isabetli davrandığımı şimdi daha iyi anlıyorum.
Lg iyi marka ama bu teknik servis olayı markayı çok kötü yaralıyor gaztenin birinde görmüştüm finans sayfasında 2012de lg satışlarda yüzde 20ye gerileyip sony ve samsung önceki yıllara oranla yüzde35 satışlarını arttırdı benim anlamadığım bu lg bir aile şirketi olmasına rağmen bu adamlar türkiyede satışlarımız neden düşüyor bi araştıralım diye hiçmi bir şey yapmıyolar burayı anlamıyorum

- - - Mesaj Güncellendi - - -

şikayetvar.com da en fazla şikayet Samsung da görünüyor
lgde az değil o şikayetlerin yüzde 70i topluluk samsungu yıkma politikası
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Kesinlikle katılıyorum ben Mersin'de ki servislere baktım yetkili servis bulamadım. Hiç inandırıcı gelmedi olay bana
(MERSİN ÖZEMEK ELEKTRONİK ELEKTRONİK) LG Mersin yetkili servisi.Şimdi televizyonun fotoğraflarınıda yüklüyorum bekleyiniz.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

 

ikspi

Profesör
Katılım
11 Tem 2009
Mesajlar
1,104
Puanları
38
Maalesef kardeşim, bazı denyolar öyle yapıyor, lg x140 netbook anakart bozuldu, fiyatı 300 Euro + kdv imiş. Kesinlikle tavsiye etmiyorum ben de.
 

bysagoas

Üyecik
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
28
Puanları
0
Hocam hangi servis diyoruz yok, servis belgesi diyoruz yok. Bütün forumlara yeni üye olup aynı şeyleri yazmışsın. Hiç inandırıcı değilsin bilinçli karalamadan başka bir şey değil bence bu yaptığın.
Değerli dostum hangi servis olduğunu söyledim, fotoğrafları yükledim. Diğer sitelerdede bu olayı paylaştığım doğrudur. Maksatım başkasınında canı yanmasın. Bu başlıktada benim gibi yetkili servisten canı yananların mesajlarını görüyorsunuz. Mümkünse olayı yalanlamaya çalışmayı bırakın. Benim bu paylaşımdan elde edeceğim bir kazanç yok. Başıma geleni anlattım, okuyan arkadaşlarında başına böyle olaylar gelmesin diye..

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Edit: İkinci fotoğrafın çözünürlüğü yüksek, bundan dolayı geç yüklenebilir.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Edit2: Bu paylaşımı yaptığım sayısı bir elin parmağını geçmeyen forumlardan 1 tanesine ve SND forumuna yeni üyeliğim bulunmaktadır. Diğerlerine uzun zamandır üyeyim. (Bkz: Üyelik Tarihi)
 
Üst
stat counter