kamera ve işlemci bakımından hangisi daha iyi

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

kamera ve işlemci olarak hangisi daha iyi


  • Kullanılan toplam oy
    24

emrejan6363

Asistan
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
156
Puanları
28
iphone 8 64gb.iphone 8 plus 64gb .s10 128gb. benim için önemli olan kamera ve işlemci.bütçem max 5000tl.iphone8 plus alırsam 2.el alıcam..tam 1ay sonra alıcam o zamana kadar düşer heralde s10 128gb.başka telefon önerileriniz varmı.huawei samsung apple 3markadan yazarsanız daha iyi olur.birde iphone 8in mi bataryası daha iyi yoksa 8plus ın mı
 

progamer7206

Doçent
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
716
Puanları
63
iphone 8 64gb.iphone 8 plus 64gb .s10 128gb. benim için önemli olan kamera ve işlemci.bütçem max 5000tl.iphone8 plus alırsam 2.el alıcam..tam 1ay sonra alıcam o zamana kadar düşer heralde s10 128gb.başka telefon önerileriniz varmı.huawei samsung apple 3markadan yazarsanız daha iyi olur.birde iphone 8in mi bataryası daha iyi yoksa 8plus ın mı
Tartışmasız s10. S10 un rakibi iPhone xs
 

Görkem Say

Arise, Arise Riders of Theoden! Ride now! Death!
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
12,672
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
Artık o eskide kaldı. Android eskisi kadar kötü değil artık ki şimdiki cihazlar zaten çok güçlü uzun yıllar kullanırsın telefonun başına bir şey gelmezse merak etme. Tabi ki Apple'ın uygulamala bazında avantajlı olduğu durumlar var ama bu iki cihaz birbirinin rakibi değil.
 

stinghardyzz

Profesör
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
2,836
Puanları
113
iphone 8 64gb.iphone 8 plus 64gb .s10 128gb. benim için önemli olan kamera ve işlemci.bütçem max 5000tl.iphone8 plus alırsam 2.el alıcam..tam 1ay sonra alıcam o zamana kadar düşer heralde s10 128gb.başka telefon önerileriniz varmı.huawei samsung apple 3markadan yazarsanız daha iyi olur.birde iphone 8in mi bataryası daha iyi yoksa 8plus ın mı
S10 her yönüyle daha üstün bir cihaz
 

Special Forces

Profesör
Katılım
4 Ara 2017
Mesajlar
1,950
Puanları
113
Konum
İZMİR
iphone 8 64gb.iphone 8 plus 64gb .s10 128gb. benim için önemli olan kamera ve işlemci.bütçem max 5000tl.iphone8 plus alırsam 2.el alıcam..tam 1ay sonra alıcam o zamana kadar düşer heralde s10 128gb.başka telefon önerileriniz varmı.huawei samsung apple 3markadan yazarsanız daha iyi olur.birde iphone 8in mi bataryası daha iyi yoksa 8plus ın mı
Samsung Galaxy S10 Öneririm :)
 

capemre

Doçent
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
627
Puanları
43
Bu saydığın cihazların dışına çıkarım diyorsan Honor 20'yi bekle derim beklemem dersen Huawei P30 veya Mİ9 öneririm ikisi de çok güzel cihazlar yani ben zengin olsaydım alacağım telefon Huawei P30 veya Xiaomi Mİ9 olurdu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu saatten sonra İPhone 8 alanın aklından şüphe ederim çünkü tasarım çok eskidi batarya 1 sene sonra üzer yanında şarj aleti taşımak zorunda kalırsın bu da bir noktadan sonra insanın sinirini bozar ayrıca İPhone 8'den çok daha iyi cihazlar var ve fiyatını haketmiyor o fiyata Xiaomi Mİ9 Huawei P30 Honor 20 gibi İPhone 8'den daha üstün cihazlar almak daha mantıklı madem bütçen 5000 tl ama illa İPhone alacaksanız bari 8 plus al batarya için alınabilir ama bir de 8'in bataryası iyi mi diye sormuşsun komik adamsın hocam 1840 mAh mi kaldı yıl olmuş 2019 lütfen ama
 
Son düzenleme:

emrejan6363

Asistan
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
156
Puanları
28
Bu saydığın cihazların dışına çıkarım diyorsan Honor 20'yi bekle derim beklemem dersen Huawei P30 veya Mİ9 öneririm ikisi de çok güzel cihazlar yani ben zengin olsaydım alacağım telefon Huawei P30 veya Xiaomi Mİ9 olurdu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu saatten sonra İPhone 8 alanın aklından şüphe ederim çünkü tasarım çok eskidi batarya 1 sene sonra üzer yanında şarj aleti taşımak zorunda kalırsın bu da bir noktadan sonra insanın sinirini bozar ayrıca İPhone 8'den çok daha iyi cihazlar var ve fiyatını haketmiyor o fiyata Xiaomi Mİ9 Huawei P30 Honor 20 gibi İPhone 8'den daha üstün cihazlar almak daha mantıklı madem bütçen 5000 tl ama illa İPhone alacaksanız bari 8 plus al batarya için alınabilir ama bir de 8'in bataryası iyi mi diye sormuşsun komik adamsın hocam 1840 mAh mi kaldı yıl olmuş 2019 lütfen ama
öyle de 8 in ekranı ve çözünürlüğü düşük 8plus a göre.ondan dedim
Mesaj otomatik birleştirildi:

2.el xr nasıl s10a göre
 

@ardagrbz

Asistan
Katılım
28 Ara 2018
Mesajlar
451
Puanları
63
bencede öyle ama herkes apple işletim sistemi ve arayüzü daha iyi. daha uzun yıllar kullandırır sana telefonu diyor
Ya abi eskidendi o android artık iosla denk sıkıntı yapma. Ayrıca 8 plus tam bir takoz deneyimledim yani rahatlıkla söyleyebilirim. Ayrıca özellikler artık çok eski yıl 2019 napacaksın lcd ekranı. Al s10 bak rahatına bende var cihaz muhteşem diyecek kelimem yok zaten eline aldığında en doğru seçimi yaptığını anlarsın :)
 

progamer7206

Doçent
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
716
Puanları
63
bataryası nası sence. 6.1inç 3400 amper.ekranın çözünürlüğüde yüksek bide
6 saat 40 dk ekran süresi aldım ve 1 günü rahat çıkardı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ya abi eskidendi o android artık iosla denk sıkıntı yapma. Ayrıca 8 plus tam bir takoz deneyimledim yani rahatlıkla söyleyebilirim. Ayrıca özellikler artık çok eski yıl 2019 napacaksın lcd ekranı. Al s10 bak rahatına bende var cihaz muhteşem diyecek kelimem yok zaten eline aldığında en doğru seçimi yaptığını anlarsın :)
Aynen
 
Üst
stat counter