Galaxy s3 mini bildirim sorunu

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


stam01

Üyecik
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
35
Puanları
0
Selam beyler, online hesaplarima mesaj geldiginde bana bildirim geliyo, ses, titresim hersey var ama ekran uyari isigi yyanmiyo.guc taaarrufunda ve degilken denedim fark iolmadi.go power kullabiyorum obdan olabilir mi acaba? @
 

sirnatli21

Asistan
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
277
Puanları
18
ayarlar - ekran- led gösterimi kısmına bak , seçilimi bildiriler..

eğer seçili ise ve buna rağmen olmuyorsa wipe yap düzelir
 

stam01

Üyecik
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
35
Puanları
0
Beyler bunun neden kaynaklana bilecegini bilen kimse yok mu?
 

sirnatli21

Asistan
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
277
Puanları
18
wipe yap.. wipe yaparsan düzelir.. ama yedeklerini almayı unutma
 

stam01

Üyecik
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
35
Puanları
0
Hocam tel zaten 1 günlük wipe de yapsam bişey degismez ki
 

sirnatli21

Asistan
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
277
Puanları
18
Hocam tel zaten 1 günlük wipe de yapsam bişey degismez ki
canım kardeşim telefonun 1 günlük olması telefonun kusursuz olmadığı anlamı taşımazki :) yazılımsal bir problem olduğu kesin..

1- yaa yeni rom yükleyeceksin ,
2- ya da servise vereceksin durumu düzelteceksin :)
 

stam01

Üyecik
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
35
Puanları
0
Yani basit bi ayar degistirmeyle olcak bisey değil diyosun:)
 

stam01

Üyecik
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
35
Puanları
0
Wipe yapmak fabrika ayarlarina donmekse denedm bisey degismedi
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
telim galaxy s3 mini. ya mesaj geldiğinde titreşim oluyo bu mesajdaki titreşimi nasıl kapatabilirim yardımcı olun ? :dil: bide yüz ifadeleri sonradanmı yüklenebiliyo ?
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
:mad:arkadaşlar bu s3 minide bi çok şey eksik alttan tre bile yok bunları nasıl ayarlayacam
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
hareket sensöründen akıllı uyarmayı kapatacaksın.Böylece mesaj geldiğinde ve aline aldığında titreme yapmayacak
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Selam Arkadaslar bir sorunum var yardimci olacak kisi var mi bir arkadas
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
selam beylerr ya ben galaxy s3 mini aldım daha ıkı gunluk ılk aldıgım gun nete gıryordu ıkıncı gun ıse gırmıyorr her yolu denedım ayarlarıda duzenledım formatta attım olmadı duzelmedı ne yapabılırım yardımcı olursanız sevınırım
 

guide08

Üyecik
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
14
Puanları
1
selam beylerr ya ben galaxy s3 mini aldım daha ıkı gunluk ılk aldıgım gun nete gıryordu ıkıncı gun ıse gırmıyorr her yolu denedım ayarlarıda duzenledım formatta attım olmadı duzelmedı ne yapabılırım yardımcı olursanız sevınırım
Hattınla ilgilidir
 
Üst
stat counter