Facebookta sayfayı kaplayan resim paylaşımı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


spyagent

Üyecik
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
4
Puanları
0
arkadaşlar; bir arkadaşım facebookta koskocaman bir resim yayınlamıştı. ben facebook'umu açtığımda anasayfada o büyük resmi gördüm. fakat resmi açmak için herhangi bir yere tıklamadım. resim büyük boyutlu olarak yayınlanmıştı. sayfayı komple kaplıyordu. ekranın iki katıydı. facebookta böyle bir paylaşım nasıl yapılır??? acill...
 

lazerboy

Profesör
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
1,428
Puanları
0
Arkadaşına sorsana :D Onun için resim boyutunu büyütebilirsin.
 

spyagent

Üyecik
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
4
Puanları
0
Arkadaşımında bilmediğini bildiğim için sordum zaten. oda başka birinden paylaşmıştı. ve aradan çok zaman geçti o yüzden mümkün değil.
 

TazzzY

Dekan
Onursal Üye
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
7,370
Puanları
83
Bi ara Yarı çıplak kadın resimleri paylaşıyorlardı Dediğin tarza ekranı kaplıyordu.
 

Karargaht

Dekan
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
9,284
Puanları
48
O anki hatadan olabilir. Tarayıcıdan olabilir. Bi kod kullanmış olabilir. Vesayre Vesayre.. .
 

webrettin

Profesör
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
1,655
Puanları
48
Çözünürlüğü yüksek ve uzantısı .jpg değilde .bmp denersen belki olur tarafımdan denenmedi yalnız onu belirteyim. Resmin boyutu uzantıyla paralel olmalı 24 bit yani bmp olarak hazırlanmış.
 

spyagent

Üyecik
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
4
Puanları
0
Karargaht sana katılıyorum. tarayıcıdan değilde. bencede kod kullanılmış olabilir. fakat bu kod nasıl bir kod? nasıl kullanılıyo? facebook'a nasıl enjekte ediliyo? orasını merak ediyorum. araştırıyorum fakat bulamıyorum böyle bişey:confused1:
 

llavinya

Dekan
Onursal Üye
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
7,970
Puanları
0
Yapmaya çalıştığım şeyle, sorduğunuz soru aynı mı bilmiyorum ama ben yine de buradan bi sorayım. Mesela bu adresteki face sayfası açıldığında beğen kısmı resimli açılıyor. Bir sürü uygulama anlatımı var fakat kullanamadım ben. Bilip,anlatabilecek biri var mı? Ve diğer uygulama eklemeleri nasıl yapılıyor?

E google a sordum tabi de aldığım sonuçlardan biri anlatmış anlatmış sonunda o uygulama kalktı html vs var falan diyor. http://www.facebook.com/fbmlkodcom Neyse kısacası başlıca anlatımı olsa süper olur.
 

Nuri.alco.

Profesör
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
1,945
Puanları
0
Benim bildiğim face bozuk bazen böyle şeyler oluyor.Yazdıkların yarım saat sonrada gözükebiliyor.
 

llavinya

Dekan
Onursal Üye
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
7,970
Puanları
0
Face e uyuz oluyorum zaten ama mecburen iş yerinin sayfasına ekleyeceğim.
 
Üst
stat counter