Bir insana bağlanmak

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Ahmetcan26

Asistan
Yasaklı
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
416
Puanları
28
Konum
Ankara
Arkadaşlar ben dayanamadım bu ayrıldığmız kızla gittim çok kötüyüm dedim dayanamıyorum dedim çok üzülüyorum dedim konuştum ve kız inanılmaz bir şekilde beni şok etti. ben hayatımda bu kadar taş kalpli bu kadarr vicdansız umursamaz birisini görmedim . düşmanım bana o sözleri söylese gider yanında olurdum dayanamazdım. Kız bana acıtasyon yapıyosun dedi barışmak istemiyorum dedi ve ben bukadar üzülürken onun bu rahatlığı hafızamdan gitmiyor uykularım bölünüyor süreklide aynı ortamda bulunuyoruz arkadaş ortamından kaynaklı ve doğum gününde ona aldığım tşörtü giyip geliyo ben umutlanıyorum o geri söndürüyo sadece ona vicdansız ve umursamaz dediğim için daha önceden beni affetmiyor uyarmıştı. bir kere sinirlenip söylemiştim. Arkadaşlar ben hayatımda bu kadar net bir insan görmedim. Şimdi herşey çok zoruma gidiyo bir insan dardayım dediğinde ona sırtınızı nasıl dönersiniz? Ben kahroluyorum bir insan bana sırtını dönünce yapım böyle zaten küçük şeylere bile çok üzülüyorum artı maddi manevi kötü günlerden geçerken bunları bana tek unutturcak tek mutlu olduğum insan hayatımdan çıktı gitti ve 2 günde bir aynı ortam da bulunuyoruz arkadaşlar karşımda böyle biraz duygularımı önemsemeyen katı bi insan var yada ben mi abartıyorum bilmiyorum. ama bu durum beni mahvediyor lütfen yardım edin ne yapmam gerekiyor bir daha aynı ortama girmesem benim için daha mı iyi olur yoksa rahat mı takılıyım yanında ben dayanamıyorum.
ne gibi aynı ortamda bulunabilirsin ki ?biraz açıklarsan güzel olir ?herkesin içinde söylemek istemiyorsan bana özelden de yazabilirsin .
 

ÆSir

Profesör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
1,735
Puanları
113
Konum
Karaman
Kısa süre sonra o sevdiğin senin en yakın arkadaşın olacak. 5-6 ay süre veriyorum bak ben bunun için :) Bütün kızlar aynı. Senin acı çektiğin dönem onların en mutlu olduğu dönemdir. Takmayacaksın kafana. Bir süre o ortamlarda bulunmayacaksın. Evden çıkma, bilgisayarda takıl, kitap oku, film izle. Kendini meşgul et. Ona içini açarak ne kadar sefil biri olduğunu göstermekten başka bir şey yapmıyorsun. Sen geri dur bakarsın o gelmeye başlar. Etki tepki prensibi. Sen etkiledikçe o tepkiler, bırak tepikleyen sen ol belki o etkileşir.
 

hasanngurcan

Üyecik
Katılım
25 May 2018
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
ısparta
Kısa süre sonra o sevdiğin senin en yakın arkadaşın olacak. 5-6 ay süre veriyorum bak ben bunun için :) Bütün kızlar aynı. Senin acı çektiğin dönem onların en mutlu olduğu dönemdir. Takmayacaksın kafana. Bir süre o ortamlarda bulunmayacaksın. Evden çıkma, bilgisayarda takıl, kitap oku, film izle. Kendini meşgul et. Ona içini açarak ne kadar sefil biri olduğunu göstermekten başka bir şey yapmıyorsun. Sen geri dur bakarsın o gelmeye başlar. Etki tepki prensibi. Sen etkiledikçe o tepkiler, bırak tepikleyen sen ol belki o etkileşir.
işte bende bunun için kendimi suçluyorum neden bu kadar içimi döktüm ki üzüldüğümden haberi olmasa daha güzel olurdu herşey ama ben dayanamadım işte bundan sonra öyle yapıcam
 

Ahmetcan26

Asistan
Yasaklı
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
416
Puanları
28
Konum
Ankara
kardeşim bizim evdede ortak arkadaşımız var onların evdede gidiyoz geliyoz arada
tamam.iyi dinle o zaman beni.bu ve bu benzeri sorunu olanlar da dinlesin.ama ben yapamam yok öyle yok şöyle demeyeceksin.
1.)arkadaşların oraya gidip geliyorsa odana kapan ya da işim var de ya da 2 dakika gezmeye gidicem de çarşıya git.gez gel cafeye git.ama onun ortak arkadaşlarıyla değil.senin tek sorunun kız değil ortak arkadaşlar ,anladığım kadarıyla ailen de gidip geliyormuş.gittikleri zaman bahane uydur gidemiyicem ya da gittiklerini önceden öğrenmeye çalış ,sor ne zaman gidicez diye.aynı şekilde gelicekleri zaman da aynı.ya da yakın komşuysanız herzaman uğranıldığı için habersiz de geliniyor da olabilir.evde çok fazla durma geldikleri zaman 2 dakika bakkala gidicem de çık dışarı 2 saat sonra ya da ne zaman gidiyorlar.onu hesapla ona göre.
2.)kendine takılıcak ortak olmayan arkadaş grubu bul.okulda mı tanışırsın arkadaşlarınla ya da spora yazıl.oradan arkadaş bul.başka sınıflardan arkadaş bul.ya da mahalleden arkadaş bulma imkanın varsa bul.çok değil 2-3 kişi bulman yeterli 1 kişi bile bulsan yeterli ama ikinizin ortak arkadaşı olmuyucak.
3.)Kendine yeni sevgili bul.ya bulmak istemiyorsan da öylesine.Seni kıskanabilir.işe yarayabilir.ya da gerçekten yeni sevgili bul.ya da sevgili olmasa bile kendine kız arkadaşı bul.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Æsir'in dediği mantıklı onun dediklerinden de bir kısmını yapabilirsin ama nasıl kız bulucan arkadaş bulucan sana kalmış senin marifetin orası... orasına bwn karışamam.
 
Son düzenleme:

ÆSir

Profesör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
1,735
Puanları
113
Konum
Karaman
Sana küçük bir anekdot; Tam senin yaşlarındayım. Kısa sürede samimi olduğum bir arkadaş. Kalbimi kaptırdım onsuz bir an düşünmez oldum. 1 ay gibi bir sürede aklının alamayacağını güzellikte bir teklifte bulundum ve öyle bir durumda beni ret etme şansı yoktu, kabul etti lakin 1 hafta sürdü. Acımasız biri olarak görmeye başladım onu ve bende saplantı haline geldi kendisi. Ayrıldıktan 1 hafta sonra Facebook üzerinden her gün karamsar bazı sözler yazmaya başladım ve 350'den geri her gün saydım. Çok kinliydim ve ona karşı olan hislerim iyice alevlendiriyordu beni. O umursamaz ben saplantılıydım. Gel zaman git zaman bütün facebok arkadaşlarım 1 yıl boyunca beni takip etmeye başlamıştı meraktan. Son 1 ay kala artık bütün yazdığım sözlerin sonucunu belli etmeye başlayan mesajlar yazıyordum. Herkes intihar edeceğimi anlamıştı. O kız bende ekli olmasa bile oda arkadaşları aracılığıyla olacakları biliyordu. Son bir hafta yani olayın üzerinden 1 sene geçmiş ve ilk teklif ettiğim güne 1 hafta kalmışken oda arkadaşları yalvarıyordu yapma sakın bir şey vs diye :). Son gün tabi facebook üzerinden son bir veda mektubu yazdım teklif ettiğim saat olan 7 Haziran 20** 00:06 (bak hala unutmamışım) aradım her şey için sağol, hoşçakal dedim ve kapattım. Kapatırken onun ve oda arkadaşlarının **** yapma! çığlıklarından aldığım haz artık beni doygunluğa ulaştırmıştı. Bu olayın daha anlatmadığım iç detayları var roman olacak kadar. Şimdi baktığımda gülüp geçiyorum. Değermiydi? Bence hayır. O yaşlarda erkekler gerçekten ergenliği hala atlatmamış oluyor. Bu olanları şimdi olsa yapmam diyorum. Sende aynı olacaksın. Benim hislerim yanında seninkiler hiç bir şey. Sadece bir kaç sene sonra bu haline güleceğini düşün ve şimdi ona göre davran.
 

hasanngurcan

Üyecik
Katılım
25 May 2018
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
ısparta
tamam.iyi dinle o zaman beni.bu ve bu benzeri sorunu olanlar da dinlesin.ama ben yapamam yok öyle yok şöyle demeyeceksin.
1.)arkadaşların oraya gidip geliyorsa odana kapan ya da işim var de ya da 2 dakika gezmeye gidicem de çarşıya git.gez gel cafeye git.ama onun ortak arkadaşlarıyla değil.senin tek sorunun kız değil ortak arkadaşlar ,anladığım kadarıyla ailen de gidip geliyormuş.gittikleri zaman bahane uydur gidemiyicem ya da gittiklerini önceden öğrenmeye çalış ,sor ne zaman gidicez diye.aynı şekilde gelicekleri zaman da aynı.ya da yakın komşuysanız herzaman uğranıldığı için habersiz de geliniyor da olabilir.evde çok fazla durma geldikleri zaman 2 dakika bakkala gidicem de çık dışarı 2 saat sonra ya da ne zaman gidiyorlar.onu hesapla ona göre.
2.)kendine takılıcak ortak olmayan arkadaş grubu bul.okulda mı tanışırsın arkadaşlarınla ya da spora yazıl.oradan arkadaş bul.başka sınıflardan arkadaş bul.ya da mahalleden arkadaş bulma imkanın varsa bul.çok değil 2-3 kişi bulman yeterli 1 kişi bile bulsan yeterli ama ikinizin ortak arkadaşı olmuyucak.
3.)Kendine yeni sevgili bul.ya bulmak istemiyorsan da öylesine.Seni kıskanabilir.işe yarayabilir.ya da gerçekten yeni sevgili bul.ya da sevgili olmasa bile kendine kız arkadaşı bul.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Æsir'in dediği mantıklı onun dediklerinden de bir kısmını yapabilirsin ama nasıl kız bulucan arkadaş bulucan sana kalmış senin marifetin orası... orasına bwn karışamam.
söylediklerini kesinlikle uyguluycam iletişimi tamamen kesicem hem benim için iyi olcak hemde belki biraz özlemiş olur teşekkür ederim çok sağol

---- Mesajlar birleştirildi ----

Sana küçük bir anekdot; Tam senin yaşlarındayım. Kısa sürede samimi olduğum bir arkadaş. Kalbimi kaptırdım onsuz bir an düşünmez oldum. 1 ay gibi bir sürede aklının alamayacağını güzellikte bir teklifte bulundum ve öyle bir durumda beni ret etme şansı yoktu, kabul etti lakin 1 hafta sürdü. Acımasız biri olarak görmeye başladım onu ve bende saplantı haline geldi kendisi. Ayrıldıktan 1 hafta sonra Facebook üzerinden her gün karamsar bazı sözler yazmaya başladım ve 350'den geri her gün saydım. Çok kinliydim ve ona karşı olan hislerim iyice alevlendiriyordu beni. O umursamaz ben saplantılıydım. Gel zaman git zaman bütün facebok arkadaşlarım 1 yıl boyunca beni takip etmeye başlamıştı meraktan. Son 1 ay kala artık bütün yazdığım sözlerin sonucunu belli etmeye başlayan mesajlar yazıyordum. Herkes intihar edeceğimi anlamıştı. O kız bende ekli olmasa bile oda arkadaşları aracılığıyla olacakları biliyordu. Son bir hafta yani olayın üzerinden 1 sene geçmiş ve ilk teklif ettiğim güne 1 hafta kalmışken oda arkadaşları yalvarıyordu yapma sakın bir şey vs diye :). Son gün tabi facebook üzerinden son bir veda mektubu yazdım teklif ettiğim saat olan 7 Haziran 20** 00:06 (bak hala unutmamışım) aradım her şey için sağol, hoşçakal dedim ve kapattım. Kapatırken onun ve oda arkadaşlarının **** yapma! çığlıklarından aldığım haz artık beni doygunluğa ulaştırmıştı. Bu olayın daha anlatmadığım iç detayları var roman olacak kadar. Şimdi baktığımda gülüp geçiyorum. Değermiydi? Bence hayır. O yaşlarda erkekler gerçekten ergenliği hala atlatmamış oluyor. Bu olanları şimdi olsa yapmam diyorum. Sende aynı olacaksın. Benim hislerim yanında seninkiler hiç bir şey. Sadece bir kaç sene sonra bu haline güleceğini düşün ve şimdi ona göre davran.
işte zaman çok yavaş ilerliyor o yüzden bu süreç beni böyle eziyor ilgilencek birşeyler bulmam lazım acilen teşekkür ederim
 
Son düzenleme:

hsngrcn238

Üyecik
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
60
Puanları
6
neredeyse tam 1 sene olmuş ve ben hala unutamıyorum saplantı devam ediyor...
 
Üst
stat counter