5.100 tl tekno biyotik sistemi alınır mı ?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Bi ıssırabilsem

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
2,103
Puanları
113
Alınır o fiyata başka 1070'li sistem bulunmaz çünkü bir tanede HDD aldın mı tamam.
 

met 35

Profesör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
4,060
Puanları
113
Konum
İZMİR
e.kartı hariç ,tüm parçalar 2900 TL tutuyor. Aşağıdaki sistem,Sharkoon TG4 kasa ve FSP HYDRO power,3000 MHZ ram ile,2950 TL.Anakarttan dolayı ramler 2666 çalışabilir Ama 2400 mhz den yine de daha iyi. E.kartınızın performansını arttırır. Makina bu haliyle,işlemcinin içindeki e.kartı ile zaten açar.
66641

E.kartını GTX 2060 yapabilirsiniz. GTX 1070 ten daha hızlı ve en son teknoloji.

3550 TL.
 

Bi ıssırabilsem

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
2,103
Puanları
113
Güzel sistem ama çok kısılmış bir şey ilerde anakart ile sorun yaşayabilirsiniz ses kartı 5,1 yani jacklı 7.1 kulaklık kullanırsanız tam verim alamazsınız dolu bir 1060'lı bir sistem daha iyi olabilir.
 

Fatih3484

Üyecik
Katılım
1 Ara 2018
Mesajlar
59
Puanları
8
Güzel sistem ama çok kısılmış bir şey ilerde anakart ile sorun yaşayabilirsiniz ses kartı 5,1 yani jacklı 7.1 kulaklık kullanırsanız tam verim alamazsınız dolu bir 1060'lı bir sistem daha iyi olabilir.
[/QUOTE ne gibi sıkıntılar yaşayabilirim.
---- Mesajlar birleştirildi ----

Güzel sistem ama çok kısılmış bir şey ilerde anakart ile sorun yaşayabilirsiniz ses kartı 5,1 yani jacklı 7.1 kulaklık kullanırsanız tam verim alamazsınız dolu bir 1060'lı bir sistem daha iyi olabilir.
Ne gibi sıkıntılar yaşarım fps sonuçları güzel ama.
 
Son düzenleme:

Bi ıssırabilsem

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
2,103
Puanları
113
Stok kullanımda sorun olucak sistem değil zaten. Anakart fazla kısılmış bir model ilerde 1080ti + k serisi bir işlemciye geçiş yaptığınız zaman overclok yönünden sorun yaşarsınız zaten anakartın ses kartı bile 5.1 şuan battleground tarzı oyunlarda kaliteli bir kulaklık olsa bile verim alamazsınız ve ram MHz değerleri düşük..

Ama dersen geliştireceğim zaman anakart ve ramde alırım diye o zaman gayet kral sistem şuanki halinde bile 4 5 sene götürür temiz kullanımda.
 

Utkuversus

Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir!
Yönetici
Moderatör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
13,420
Puanları
113
Konum
Ankara
Bu hali ile 5300 TL yapıyor. 16GB RAM şart hocam. RTX 2060 isterseniz 6000 seviyesine çıkıyor Galax RTX 2060 ile.
Sinerji Bilgisayar
İşlemci
AMD Ryzen 5 2600 3.40 Ghz 19MB AM4 12nm İşlemci
1.217,69 TL

Anakart
Asus B450 TUF Pro Gaming 2133mhz-3200mhz(OC) AM4 ATX Anakart
762,73 TL

Bellek
Corsair 16GB (2x8) Vengeance Lpx Siyah 3000mhz CL16 DDR4 Ram (CMK8GX4M1D3000C16)
718,54 TL

Ekran Kartı
Sapphire Radeon RX590 Nitro+ Special Edition Black OC 8GB GDDR6 256 Bit Ekran Kartı
1.884,46 TL

SSD Disk
Adata 240GB SU650 Okuma 520MB-Yazma 450MB SATA SSD (ASU650SS-240GT-R)
210,28 TL

Kasa
Sharkoon AM5 Window Kırmızı Led Fan USB 3.0 ATX Mid Tower Kasa
313,76 TL

Güç Kaynağı
Aerocool 600W KCAS Plus Serisi 80+ Bronze Güç Kaynağı
333,83 TL
 

met 35

Profesör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
4,060
Puanları
113
Konum
İZMİR
Anakart bu sistem için, limitte bi anakart. En çok bu işlemciye gelir.Overclock derseniz, zaten ,i5 8400 overclock yapılamaz.Müsaade etmez yani.
.

---- Mesajlar birleştirildi ----

 
Son düzenleme:
Üst
stat counter