1 Dakikada Bembeyaz Dişler

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


muratflash

Rektör
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
13,813
Puanları
83
Diş macunu fırça ve misvak yeterli yaa. Fazla abartmanın bi manası yok.. Dişleri beyazlatacağım diye her haltı da ağzına sokarsan ilerde beyazlatacak dişlerin de kalmaz..

Ben birde şöyle bişeye inanırım.
Abi kimi insanın saçı dökülür kimi insanın dişi dökülür. Saçı dökülenin dişleri sağlamdır dişi dökülenin de saçları gürdür. Yani bi taraf sağlamken diğer taraftan bişey mutlaka gidiyor..
Benim bi arkadaşım var bigün sohbet ederken arkadaş dedi ben fazla sigara kullanmam ama hergün öksürükten öleceğim dedi ama işyerinde 70 yaşında bi adam var fosur fosur sigara içiyor bişey olmuyor adama diyor..:D
Eğer dişleriniz dökülecekse bunun önüne hiçbişey geçemez. Bu yaa ailenizden gelen kalıtımsal bi hastalık irsi deniyor. Ya da daha başka sağlık problemlerinden sıkıntı stresten olabilir. Aynı şekilde saçları dökülen insanlar için de böyle saçlar dökülecekse buna hiçbişey engel olamaz..
 
Üst
stat counter