yardım edin

  1. D

    Office 2007 Yükleyici Lazım

    Merhaba. 2 gün önce, tatilden döndüm ve AĞIR trojen yemiş olan bilgisayarımı 8.1 yapma kararı aldım. Neyse 8.1 formatı attım, snraki gün sürücüleri ve gerekli programları yükledim. Bugün de kalan son 2 programı kurcaktım, Kaspersky total security ve office. Elimde ikisinin de ORJİNAL kutulu...
  2. DeBaTR13

    Arkadaşlar Saçma Bir Sorunla Karşılaştım !

    Arkadaşlar sorun düzelttim hata ekranında rom atabildim ama şimdide telefon açılıyo samsung yazısı geliyo sonra uygulamalar optimize ediliyor 1/98 diyo bittikten sonra yani 98/98 olunca telefon kapanıp samsung ekranında donuyor
  3. B

    Bilgisayarım kendini resetliyor

    Hp bir laptopum var windows guncelleme yaparken yanlisikla kapadim ve suanda acilmiyor kendini hep yeniden başltıyor HP yazısı geliyor ve yeniden başlatıyor. (Güvenli modda çalişmıyor denedim) ACIL YARDIM EDIN
  4. A

    arkadaşlar biriniz yardım etse bile çok yardımcı olursunuz

    öncelikle selamlar. şimdi ben ininal kart ile bir şeyler alacağım ama 1 tl eksik bir kişi bile 1 tl atarsa gerçekten çok yardımcı olursunuz ininal barkod: 0000010 067246 (eğer bu konu yasaksa hemen kaldırabilirim özür dilerim eğer yasaksa)
  5. Burak Özgen

    KAPALAK KIZI - YARDIM EDİN! Fragmanı

    Kapalak Kızı film inin fragman ı. Bu yaz ayının en iyi ve yılın en sürükleyici filmlerinden olmaya geliyor. Kapalak Kızı'nın hikayesini derinden anlatan film, hiç durmayan gerilimi ve bitmek bilmeyen aksiyonu ile izleyicileri ekrana kilitleyecek.
  6. herseyoyunadair

    GTA 4 RMN60 hatası

    ben, GTA 4'ü GTAIV.exe'den açtım RMN60 hatası aldım ama GTA 4'ü launchGTAIV.exe'den açılıyor normal Rocktar Games Logosu normal çıkıyor en sonunda GRAND THEFT AUTO 4 yazısı çıktıktan sonra ana menü yerine siyah ekran geliyor.Oyunum korsan bilgisayarım iyi yani daha dün GTA 4...
  7. c3beciahad

    fortnite surum yetmiyor hatası

    gencler fortnite surum yetmiyor hatasını nasıl duzeltebılırım benim butun knklarım oynuyo bi ben oynuyamıyomo_Oo_O
  8. I

    Ekran kartı driver

    Arkadaşlar şöyle bir sorunum var. Şimdi ekran kartım ati radeon hd 4600 series. Amd bunun driverını sadece windows 7 için yayımlamış yani windows 10 için yok. Bu yüzden şu anki ekran kartı sürümüm 8.1 . Çoğu programda ekran kartıma güncelleme gelmiş diyor (gelen güncelleme sürümü 23.8) Fakat...
  9. Tourens

    Oyun açınca ekran herhangi bir renk olup pc reset atıyor!

    Merhaba arkadaşlar, başlıkta belirttiğim gibi oyun açınca herhangi bir oyun Overwatch, Rainbow six siege vs. aklınıza gelebilecek herhangi bir oyunu açınca ekran herhangi bir renk oluyor yani bazen masmavi oluyor bazen mosmor bazen sapsarı bazen bembeyaz oluyor ve daha sonra biraz o ekranda...
  10. İ

    Türk Telekom Yalın Adsl İçin Evime Hat Çekmiyor Ne Yapmalıyım

    Evime internet almak istiyorum fakat eve gelen telefon hattı olmadıgı için ve internetide başka bir firmadan almak istediğim için türk telekom hat çekmiyor ne yapmalıyım bi akıl verin arkadaslar
  11. A

    2500 ₺ Bütçe Dizüstü Tavsiyesi

    Selamun aleyküm arkadaşlar.Bana 2500 tl ye kadar laptop önerisi yaparmisiniz.Fifa 18 Pes 18 gta 5 call of dutynin son oyunlarını ve cs go gibi oyunları stabil oynayabilecek laptop önerisi yaparmisiniz.HP çok ısınır diyorlar bi yardımcı olur musunuz?
  12. B

    Xiaomi mi5 prime vs xiaomi mi5 vs casper VIA a1 telefon tavsiye

    Herkese selamlar. 2 gün sonra telefon alıcam.Ama başlıktanda belli olduğu gibi Xiaomi mi5 prime mı Xiaomi mi5 mi Casper VIA a1 mi Şuan casper VIA v5 kullanıyorum. Ailem xiaomi bilindik marka değil almışken iyi bişey al diyor kafam çok karıştı bir yardım edin lütfen!!!?
  13. B

    lenovo ideapad şarj sorunu

    Merhaba yaklaşık 4 ay önce lenovo ideapad 510 laptop aldım ama bugün şarj oluyodu ve bi ara gözüm takıldı şarj takılı olmasına rağmen pil simgesinin yanında dolduğuna dair bi simge yok heralde hata olmuştur diye düşünmüştüm ben de fakat şarjım git gide azaldıktan sonra farkettim şarj girişinin...
  14. A

    Minecraft an anlayanlar gelsin

    Minecraft açıyorum crash report hatası veriyor napa bilirim? yardım edin!!!
  15. B

    HI Level Smart USB çalışmıyor !!

    Arkadaslar oncelikle merhaba.Benim bir sorunum var.HI LEVEL SMART markali 8gb bir USB im var.bu USB çift girsli yani hem telefona hemde bilgisayara girebilecek sekilde.Benim sorunum şu :yaklasik 1 gün once USB yi telefona ve bilgisayara takarak rahatca calistirabiliyordum ama simdi taktiğimda...
  16. F

    İnternetim 16 mbps hızı desteklermi?

    Bazı forumlarda internet hızımızın sabitlendiğini falan söylüyolar öyle birşey yapılmışmı? 16 mbit hızı alabilirmiyim? ACİL
  17. C

    Önerilerinizi bekliyorum

    Izoly H136 Intel Core İ5-650 3.20Ghz 8Gb 240Ssd 2Gb E.K Oyun Fiyatı sizce iyimidir 240ssd diyor aklımı çeliyor aynı fiyatta bu bilgisayardan daha iyi laptop/masaüstü bilgisayar bildiğiniz varsa söylemekten çekinmeyin
  18. K

    Şifremi unuttum, bulamıyorum. "ACİL CEVAP"

    Öncelikle Merhaba arkadaşlar, bilen biri yardımcı olursa sevinirim. Bir kaç tane sosyal medya hesabımın şifresini hatta e-posta adreslerini unuttum. Onları kapattırmak istiyorum. Ne yapabilirim? Bilen biri o hesapları benim için hackleyebilir mi? Kapatmam için yardımcı olacak birileri buraya...
  19. esooes

    S4ün ekranı oyun oynarken kendi kendine yarım oluyor

    S4ün ekranı oyun oynarken kendi kendine yarım oluyor ve düz bir şekilde yarım oluyor dikey bir sorun daha varki ekran anlık siyah olup düzeliyor
Üst
stat counter