öneri tavsiye

  1. mrtekn

    500 GB HDD Önerisi

    Arkadaşlar bilgisayarımda yer kalmadığı için 500 gb hdd almak istedim fakat bütçem çok değil hdd önerir misiniz?
  2. Furkan Yasar

    Facebook Sayfası Açmak İstiyorum Önerisi Olan !

    Arkadaşlar Ben Facebook Sayfası Açmak İstiyorum Fakat Konu ve İsimle İlgili Sizin Düşüncelerinize İhtiyacım Var
  3. Dahabirogrenci

    3200TL Bütçem Var ve Laptop Önerisini İhtiyacım var

    https://www.hepsiburada.com/lenovo-ideapad-330-intel-core-i5-8250u-4gb-1tb-radeon-530-freedos-15-6-tasinabilir-bilgisayar-81de00trtx-p-HBV00000GYRR6?magaza=EnNet...
  4. H

    Samsung galaxy a8 plus 2018

    Herkese merhaba şuanda samsung galaxy c9 pro kullanmaktayim. Bu cihazi satabilirsem üstüne biraz daha koyup a8 plus 2018 alacağım. C9 Pro ya android pie gelmeyecekmiş. Sizce mantıklı olur mu yapacağım şey. C9 Proyu 1700 1800 e elden çıkarırsam üstüne az daha koyup a8 plus alırim. A8 plus işlemci...
  5. L

    1300-1500 TL Telefon Önerisi

    Arkadaslar bikac ay sonra hepsiburadadan telefon alicam butce 1300'1500 civari fazla oyun oynamiyorum' kamerasi ahim sahim olmasina gerek yok biraz iyi olsun ve 2.3 sene fazla kasmiycak tr garantili telefon ariyorum sizce en uygun telefonlar hangisi ????
  6. ilhan_K.ASLAN

    Telefon önerininiz 🤔

    Merhaba arkadaşlar, sizce Samsung S10’mu yoksa İphone XS’mi ikisi arasında kaldım almayı düşünüyorum 🤔 ( androidlere fazla ısınamadım ama )
  7. RaxiyaanXriyantos

    Headset & Mouse & Klavye Önerisi

    Herkese merhabalar, Bi kaç gündür mouse & klavye, headset araştırıyorum... Daha önce hep ses sistemi kullandığım için headset konusunda gerçekten hiçbir markayı bilmiyorum (deneyimlemedim) bu yüzden de güvenemiyorum. Özel olarak istediğim tek ayrıntı USB girişli olması. Ve uzun süreli...
  8. T

    Kafa Üstü Kulaklık Önerisi

    Merhabalar efenim. Bir buçuk yıldır falan Urbanears Plattan kullanıyordum memnumdum baya ama kendisi hor kullanımım sonucunu miladını doldurdu. Şu an yeni kulaklık arayışındayım ama çok anlıyorum kulaklık işinden dersem yalan olur. Direkt olarak Plattan 2 BT modeline geçmeyi düşündüm ama...
  9. S

    Gtx1070ti ' a işlemci ve anakart önerisi

    Selam ben yeni bir sistem topluyorum sistemim oyun ve video çekme amaçlı olacak ama genellikle oyun oynayacağım PUBG CSGO FORTNITE gibi sistemimde 1070Ti olacak fakat işlemci ve anakart sizlere sormak istedim bana oyunlarda yüksek performans verecek olanlardan önerirseniz sevinirim İşlemci +...
  10. C

    Asus X542UR-DM451T Notebook Android Studio ve Oyunlar İçin Olurmu?

    Asus X542UR-DM451T İntel Core İ7-8550U 16GB/1TB 2GB Nvidia GeForce 930MX 15.6" Notebook C++ Java yazacağım.Üniversite öğrencisiyim.Aynı zamanda oyun da var.Bu bilgisayar hakkında ne düşünüyorsunuz?ppp
  11. Ali Beyaz

    Macbook Pro 13" vs 15" Öneri

    Merhabalar, Şuanda MSI GS70 2QE modelini kullanıyorum. Yaklaşık 4 sene önce bir hevesle 17" aldım, ilk zamanlar güzel geliyordu fakat şimdi büyük geliyor ve taşıma da zorluk yaşıyorum. Bilgisayarım performansı konusunda hiç bir sıkıntım yok. Şuanda yeni bir laptop almak istiyorum ve hem...
  12. bilmem____

    Kulaküstü Kulaklık Önerisi

    Öncelikle merhaba. Müzik dinlemek için kulaküstü kulaklık almayı düşünüyorum. Sanırım bütçem pek fazla değil... 150tl civarı. Çoğu zaman -dinleme sıklığı sırasıyla- metal, rock, blues dinlerim. Hem evde hem dışarıda, çoğunlukla dışarıda, telefon ve Mp3 çalardan dinleyeceğim. Sesin dengeli ve...
  13. A

    Güzel replika saat

    Değerli shiftdelete forum üyeleri öğrenciyim ve 250 tl'ye yakın bütçem var. Güzel ve gösterişli sorun çıkarmayacak bir saat almak istiyorum. Aklıma replika saat almak geldi çok abartı olmıycak gerçek fiyatı 2000-3000 tl'yi geçmeyecek replika saat arıyorum. Nereden almamı önerirsiniz? yada model...
  14. asilturk.07

    Askeri personel için telefon önerisi

    Arkadaşlar merhaba allahın izni ile astsubaylık eğitimine gideceğim yakın zamanda 3 ay gibi bir intibak eğitimim olacak bu süre içerisinde akıllı telefon kullanmamız yasak sizden ricam teknolojiden çok anlamayan biri olarak bana kullanabileceğim kamerasız ses kayıt özelliği olmayan sosyal medya...
  15. Y

    Sizce Casper Via a3 Plus Fiyatını Hak Ediyor mu ?

    Evet cidden kafamda takıldı bu soru. Kimisi diyor ucuz iphone x kimisi diyor fiyatı çok pahalı. Siz bunun hakkında ne düşünüyorsunuz sizce bu telefon alınır mı? Alınırsa neden alınır alınmazsa neden alınmaz?
  16. Sinann7

    Nano Ekran Koruyucu ne kadar dayanıklı?

    Arkadaşlar Redmi Note 5 cihazıma nano ekran koruyucu aldım normal kırılmaz cam gibi değil daha esnek ve kırılmıyormuş. Deneyen veya bununla ilgili başına birşey gelip memnun kalan çok varmı eminim iyidir fakat çok dayanıklı durmuyor :) ama çok iyiymiş.
  17. B

    Laptop tavisyesi istiyorum

    #1 Arkadaşlar bana rahatça çizimlerimi yapıp, rahatça vegas prodan video editleyebileceğim ve overwatch ayarındaki oyunları medium da oynatabilecek bir laptop önerisi yapabilir misiniz? şimdideen teşekkürler.(oyun konusu çok mühim değil çizimlerimi yapabiliyim yeter)
  18. Ducky

    Max 1500₺ Laptop

    Merhaba 11 sınıf bilişim ögrencisiyim kullandıgım laptop perti çıktı artık :) arada lol vs oynayabilicegim ve iş yapabilicegim bir laptop arıyorum 1500₺ bir bütçem var ne önerirsiniz ?
  19. G

    (Notebook) 4200-5100 tl arası Gaming Pc arıyorum

    4200-5100 tl arası Gaming Pc arıyorum Günde 2-3 saat oyun oynuycam çoğu oyunda kasmıycak olabilirse yayın yapabileceğim bir pc istiyorum önerilerinizi bekliyorum. (Notebook)
  20. O

    2000-2500 TL Aralığında Almayı Düşündüğüm Telefonlar

    Arkadaşlar asıl önceliğim kamera ve tasarım. Verdiğiniz oyu neye göre verdiğinizi de açıklarsanız sevinirim.
Üst
stat counter