ders

  1. S

    Üniversite Not

    Ünide 2.sınıfım geçen yıldan(1.sınıftan) Alttan 3 dersim var bu dersleri şartlı geçme hakkım var mı DC yada DD düşüyor ve 2.yıl ortalamam 2 nin üstünde ama bazı kişiler şartlı geçiş hakkın kalktı kaçırdın vs diyor bilen birisi yardımcı olabilir mi .
  2. Ch4u

    Ders çalışamıyorum

    Selamlar arkadaşlar. Evimde ders çalışırken dikkatim dagiliyor ders çalışamıyorum. Hemen söyleyeyim "Dikkatini dağıtan şeyleri odandan çıkar!" demeyiniz çünkü beni evde olmak ders çalışmaktan alıkoyuyor. Yani benim demek istediğim okulda ders çalışmaktan ya da toplu kitap okumaktan oldukça...
  3. O

    Sıfırdan Web Sitesi Yapmayı Öğrenin! (PHP Eğitim Seti)

    Merhaba arkadaşlar, Udemy üzerinden ön satışa çıkan yeni eğitim setim, sizlere 25 TL olan indirim kuponu ile birlikte sizlerle. (kupon kodu 50 adet ile sınırlıdır) Bu eğitim setinin sonunda ister temel PHP bilginiz olsun, ister hiç PHP bilginiz olmasın, sıfırdan web siteleri...
  4. Kalenderadam

    KPSS Orta Öğretim İçin Soru Bankası Yada Konu Anlatımlı Kitap Önerin Lütfen?

    Değerli arkadaşlar KPSS orta öğretim sınavı için soru bankası yada konu anlatımlı kitap önerir misiniz lütfen?
  5. W

    10 SINIF WHATSAPP YARDİM GRUBU

    Merhaba benim isteğim yasitlarim ile derslerde yardımcı olmak istiyorum ve aynı şekilde onların da bana yardım etmesini istiyorum gelmek isteyenler buyrun linke tıklayın (((10.SİNİF)))10.SINIF YARDİM GRUBU 10.SINIF YARDİM GRUBU
  6. yunik

    Ayrılık

    Yeniden görüşmek dileğiyle. Kişisel hayatım ve derslerimden dolayı diğer yaza kadar burada olmayacağım güzel insanlar.
  7. D

    iPad Pro ve Pencil kullanarak biyoloji ve tıp anlatmak

    çok fazla grafik tablet ve kalem türü denedikten sonra ki bunların içinde trust ve samsung gibi markalar da var sonunda apple da karar kıldım. inanılmaz hassas ve akıcı olmuş kesinlikle tavsiye ederim masanızın üstü bir anda temizleniyor ve sadece iki ürünle bu işi kolayca yapabiliyorsunuz...
  8. EL TURQA

    11.sınıf konu anlatımlı test kitabı önerisi

    11.sınıf oldum ve sayısalı seçtim ancak bio temelim 0 Kimya da bundan 1 2 tık iyi Zaten ikisi de 10.sınıfda ezberdi Matematiğim iyi Fiziğide çalışırsam yapabileceğimi düşünüyorum Çalışmaya şimdiden başlamak istiyorum ancak hangi ders için test kitabı alacağımı bilmiyorum sizce hangi dersin...
  9. D

    Ortalama İle geçme

    Ben 10.sınıf öğrencisiyim şuan ortalamam 57 ilk dönem 4 dersden kaldım bunların içinde tde var 2.dönem ise 3 dersden kaldım tde'den geçtim.Şuan ortalamam 57 kaldığım ders sayısı 3 bunlar fizik,ingilizce ve teknik resim. Sınıfta kalırmıyım?
  10. Adrenokortikotropik

    Kimya Özel

    Arkadaşlar elinde [kimya özel] video linki olan varsa yardımcı olabilir mi? Teşekkürler...
  11. L

    Lisede Dersten Sorumlu Geçmek

    Merhabalar ben 9. sınıf öğrencisiyim. Baraj derslerimiz Matematik ve Türk Dili Edebiyatı. Geçme notu 50 ama ben matematikten kalıyorum. Sorumluluk sınavına girmezsem sınıfı geçebilir miyim? Sorumluluk sınavına girip dersten geçemezsem sınıfı geçebilir miyim? Lütfen bilgilendirin çünkü zor...
  12. emirrciceek

    devamsızlığım 19 gün sınıfta kalmamam için ne yapmam gerekir

    lise 2 ögrencisiyim. ben 1 ay önce nakil istedim bir okula orada yaklaşık 10 gün devamsızlık yaptımm 9 günde benim vardı oldu 19 gün sonra ay sonu bazı şeylerden dolayı eski okuluma geri döndüm dönüncede devamsızlığıımın silinmesi için annem geldi ama müdür devamsızlığı orada yapmışsın ben...
  13. oguzhanq

    nasıl bi kariyer çizmeliyim

    öncelikle herkese iyi forumlar dilerim. 12 sınıf meslek lisesi öğrencisiyim. Eğitim hayatım kavga okuldan kaçmak internet kafelerde takılmakla geçti. ama şöyle bi sorun vardı ki bugüne kadarki tüm öğretmenlerim benim çok zeki oldugumu düşünüyolardı (ego yapmıyorum öneri bekliyorum) ilk okuldan...
  14. Darkness03

    Matematik ve Fizik Nasıl çalışılır ?

    merhabalar 10.sınıfım sayısal seçip bilgisayar müh olmak istiyorum matematik ve fiziğe nasıl çalışmalıyım taktik ? (9.sınıf kötü )
  15. Darkness03

    Hacker Olmak İstemek

    Öncelikle merhabalr ben 10.sınıftayım ve anadolu lisesinde okuyorum.size soracağım soru ben hacker falan böyle şeylere özeniyorum ilerdede allah nasib ederse bilgisayar mühendisi olmak istiyorum önem vermem ve çalışmam gereken dersler nelerdir ders çalışmayla alakalı taktik fln verirseniz...
  16. Darkness03

    10.sınıfta nasıl ders çalışılmalı ?

    merhabalar öncelikle . ben 10.sınıf öğrencisiyim mf seçicem hedefim bilgisayar müh. odtü vb iyi bir üniversite yani nasıl çalışmalıyım şuan tek yaptığım okuldan gelince mat ve fizik tekrar ediyorum onun dışında hep oyun yada dizi :D ne yapmalıyım nasıl çalışmalıyım nasıl başlamalıyım taktik...
  17. S

    Creative Hitz Ma Serisi

    Arkadaşlar sabah bir konu açmıştım ders çalışmak için öneri kulaküstü kulaklık arıyorum tarzından birşey sey mdrzx310 'u önermişlerdi kulaklık güzel gibiydi inceleme yazılarını okurken yalıtım konusunda sınıfta kaldığına değinilmiş ve bu seviyede + yalıtımlı olarak Creative Hitz Ma2300...
  18. N

    Python Ders 2 - Veri Tipleri ve Değişken Tanımlama

    Python Ders 2 - Veri Tipleri ve Değişken Tanımlama
  19. N

    Python Ders 1 - Matematiksel İşlemler ve Math Kütüphanesi

    Python Ders 1 -> Matematiksel İşlemler ve Math Kütüphanesi. Ders Faydalı olması dileğiyle..
  20. N

    Python - Basit Bir Hesap Makinesi

    Merhaba arkadaşlar, Python 3.5 kullanarak giriş seviyesinde basit bir hesap makinesi kodladık. Video = Faydalı olması dileğiyle..
Üst
stat counter